معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان در همایش مداحان:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: اشعار شعرای آیینی، نقش کلیدی و اساسی در شناخت نهضت حسینی در جامعه داشته و دارد و معرف و بیانگر شخصیت سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی و. .. اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۸۵۷۹۱۲۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، عباس بایرامی در همایش مداحان بسیجی استان گیلان در که در سالن شهدا سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد با اشاره به اینکه آمار حجاج در مکه به دست موصاد می‌رسید، اظهار کرد: بی‌تدبیری و بی‌کفایتی آل‌سعود در مدیریت حج موجب فاجعه منا شد و ملت ایران نشان دادند که تحقیر پذیر نیستند .

وی با اشاره به نقش و جایگاه شاعران مذهبی در احیاء نهضت حسینی افزود: اشعار شعرای آیینی، نقش کلیدی و اساسی در شناخت نهضت حسینی در جامعه داشته و دارد و معرف و بیانگر شخصیت سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی و. .. اهل بیت(ع) است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف برگزاری این همایش‌ها گفت: بايد با برگزاري همايش‌هاي مختلف مداحان را با انحرافاتي كه دامن‌گير مداحان شده است آشنا كنيم و اجازه ندهيم تا آن‌ها اسير توطئه‌هاي دشمن شوند.

بایرامی با تاکید براینکه مقام معظم رهبری بارها بر موضوع نفوذ تاکید داشته اند و نشان از اهمیت آن است، ابراز کرد: دشمن در حمله سیاسی لشکر فرهنگی خود را به سمت اعتقادات مردم کشانده است و می خواهد جوانان را از اعتقادات مذهبی دور کند .

ارسال نظرات