حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تویسرکانی در گفتگو با بسیج عنوان کرد:

سردار همدانی مبدع بسیج مردمی در سوریه بود

تویسرکانی با تاکید بر اینکه شهادت همدانی یک ضایعه جانکاه برای انقلاب است، گفت: با این حال شهادت این بزرگوار راه را برای پیروزی های آینده رقم می زند.
کد خبر: ۸۵۷۹۱۲۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به شهادت سردار حسن همدانی گفت: همان طور که از نام مبارک سپاه پیداست پاسداری از انقلاب اسلامی محدود به مرز و جعرافیای کشور نمی شود و هرجا کیان اسلام و عظمت اسلام اقتضا کند سپاه حضور پیدا می کند؛ البته کیفیت و کمیت این حضور بستگی به نظر مبارک فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به این مهم سپاه در سوریه یک حضور مستشاری دارد، یادآور شد: با توجه به صحنه نبرد تشخیص این بوده که حضور مستشاری کفایت می کند و لذا نیروهای با تجربه و نخبگان سپاه که از نظر استراتژی نظامی، رده های بالای نبرد نظامی را طی کرده اند در سوریه حضور دارند تا جبهه مقاومت علیه سیاست های استکباری تقویت شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه داعش و تکفیری ها به نام اسلام جنایت می کنند اما در حقیقت ماهیت صهیونیستی دارند، یادآور شد: سردار همدانی یکی از نیروهایی بود که توانست با مدیریت جهادی خود موضوع بسیج مردمی در سوریه را تقویت کند و راه را بر ایادی دشمن ببندد.

تویسرکانی با تاکید بر اینکه این شهادت یک ضایعه جانکاه برای نیروهای انقلاب اسلامی است، افزود: با این حال تجربه نشان داده است شهادت این بزرگواران راه را برای پیروزی های آینده فراهم می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار