خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه بابیان اینکه استکبار جهانی موجود بودن خود را باوجود انقلاب درخطر دیده است، گفت: انقلاب اسلامی، مرگ تدریجی آنان را رقم‌زده است لذا دشمنان نظام، جان و روح انقلاب را هدف گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۵۷۹۰۶۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در نشست بصیرتی ویژه روحانیون در سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های استکبار جهانی برای بقاء موجودیت خود اظهار کرد: دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که با وجود انقلاب اسلامی، موجودیت آنان در خطر است.

وی افزود: آنان می‌دانند که با ضربه‌زدن به پیکره نظام اسلامی، انقلاب از بین نمی‌رود و حتی محققان غربی گفته‌اند که هر چه از شیعه بکشید آنان قدرتمندتر می‌شوند لذا جان و روح انقلاب را هدف گرفته‌اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: دشمنان انقلاب به دنبال زدن رگ‌های حیاتی نظام اسلامی هستند و راهبردهای عملیاتی متنوعی را برای زدن جان انقلاب اسلامی در نظر دارند.

وی با بیان اینکه اسلام موتور حرکتی انقلاب است، گفت: استکبار جهانی به خوبی می‌داند آنچه که به نیروهای انقلابی توان می‌دهد چیزی جز اسلام نیست لذا برای غیرمسلمانان، مسلمانان و مردم انقلابی داخل ایران نسخه‌های متفاوتی ترسیم کرده‌اند تا چیزی جز یک نام از اسلام باقی نماند.

حاجی‌صادقی تصریح کرد: اجرای پروژه اسلام هراسی، ایجاد فرقه‌های انحرافی در شیعه و سنی، ارائه و جایگزینی اسلام سکولار به جای اسلام ناب محمدی از جمله پروژه‌های استکبار برای ضربه زدن به پیکره اسلام و جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در جهان است.

وی در رابطه با فلسفه وجودی روحانیت گفت: روحانیون مبیّن و مفسر دین هستند چراکه اسلام دین صامتی نیست و خداوند، پیامبر اکرم(ص) را به عنوان نخستین سخنگوی دین معرفی می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: دفاع همه جانبه از دین، مبارزه با تحریف دین و مدیریت و راهبری دینی و سیاسی جامعه از جمله وظایف روحانیون در زمان کنونی است.

وی خاطر نشان کرد: دین‌شناسی، ایجاد تحول در دروس حوزه علمیه، واقعیت‌شناسی از جمله الزامات اجرای صحیح وظایف روحانیون و کسب موفقیت در این حوزه است.

حاجی‌صادقی توجه به واقعیت‌های موجود در جامعه را از ضروریات تبلیغ دین دانست و افزود: شهید مطهری(ره) بر اساس نیاز مخاطب کتاب می‌نوشت و سخنرانی می‌کرد لذا توجه به واقعیت و نیاز جامعه در یک تبلیغ دینی مؤثر است.

وی گفت: دشمن در حال واقعیت‌سازی برای جامعه ایران است تا از این طریق مردم، جبهه انقلاب اسلامی را رها کنند و نسبت به نقشه‌های دشمنان دچار سردرگمی شوند.

انقلاب اسلامی، مدل جدیدی از حکومت را به جهان معرفی کرده است

دکتر حاجی‌صادقی اظهار داشت: انقلاب اسلامی تولد دوباره اسلام ناب بود و توانسته‌است مدل جدیدی از حکومت را به جهان معرفی کند.

وی افزود: حرکت انقلاب اسلامی به رغم همه مشکلات به شکل معجره‌آسا، فتح قلوب ملت‌های مسلمان، فتح سنگرهای کلیدی جهان، تشکیل بسیج مردمی در کشورهای اسلامی، جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی، ترویج روحیه استکبار ستیزی در میان امت‌های بیدار مسلمان و غیرمسلمان از جمله اعترافات دشمنان انقلاب در رابطه با موفقیت‌های نظام اسلامی به شمار می‌رود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از تأثیرگذارترین قدرت‌های جهان است که سیاست‌های جهانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم با ایران در ارتباط است لذا دیگر نمی‌شود ایران را از معادلات جهانی کنار گذاشت.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در ماجرای منا قصد داشتند تا ایران را به جنگ با عربستان درگیر کنند تا مانع از پیشرفت و نفوذ انقلاب اسلامی در جهان شوند.

انتهای پیام/ 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها