خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

سپاه نماد اقتدار ملت ايران در دفاع ازآرمان های انقلاب اسلامي است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، نماد اقتدار و توانمندي‌هاي سرشار ملت ايران در دفاع از انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي بلند آن است.
کد خبر: ۸۵۷۹۰۴۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه پیشگیری از تخلفات دینی، اخلاقی، سیاسی و گروه گرایی به همت نظارت و تایید صلاحیت سپاه بوکان در محل گردان نبی اکرم (ص) این سپاه برگزار گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص توانمندی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت دستاوردهای ناشی از مجاهدت و فداکاری الهام بخش و مسئولیت پذیری متعهدانه در حوزه های گوناگون، امروزه به یک سازمان چند وجهی و تعیین کننده در کشور مبدل شده است، به گونه‌ای که با ورود به هر مقوله‌ای که امنیت، توسعه و پیشرفت ملی اقتضا کند موفقیت های بزرگ و گران‌سنگی را براي كشور به ارمغان مي‌آورد و اینک در جای جای میهن اسلامی نام و عمل انقلابی و ایمانی سپاه بر تارک طرح های سازندگی و توسعه اقتصادی، عمرانی، کشاورزی، علمی و فناوری می‌درخشد.

حجت الاسلام تقی خدایی فام در ادامه گریزی به مساله تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی زد و افزود: تنها راهی که کشور ما را در مقابل نفوذ فرهنگی بیمه می‌کند تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است.

وی با تاکید بر تلاش ویژه پاسداران و همسران پاسدار در تربیت فرزندان افزود: سلامت، پیشرفت و تضمین عزتمندی کشور در تربیت فرزندانی صالح و شایسته ایران اسلامی است.

حجت الاسلام خدایی فام تصریح کرد: برنامه‌های ماهواره ای باعث یکسان‌سازی سلیقه قشرهای عظیم جامعه و ایجاد شکاف‌های جدید طبقاتی و تعمق آنها می‌شود و استفاده نامحدود و غیر هدفمند از آن می‌تواند آثار زیانباری بر مردم و خانواده‌ها داشته باشد.

وی افول فرهنگ، رنگ‌باختگی ارزش‌های انسانی و باورهای مذهبی و نمادهای ملی و میهنی، رشد روزافزون بی‌سوادی عمومی به علت تماشای بی‌حد این برنامه‌ها، عدم تمرکز و تفکر نسبت به موضوعات و مطالب مختلف، کاهش داد و ستدهای عاطفی و اجتماعی در روابط انسان‌ها با یکدیگر، و در نتیجه خطر سقوط فرهنگ اجتماعی را از پیامدها و معضلات برنامه‌های ماهواره‌ای دانست و یاد آور شد: رابرت مرداک مدیر شبکه فارسی وان، که بارها متهم به دخالت در امور داخلی کشورها از طریق همین امپراتوری رسانه‌ای شده است در عین حالیکه بر شبکه‌های خبری تمرکز دارد در تهیه برنامه‌های غیر اخلاقی هم فعالیت زیادی دارد که هدف آن ترویج بی بند وباری، بی تعهدی، بی حیائی و بی غیرتی است و از طریق تأسیس ده‌ها شبکه و سایت غیر اخلاقی و مستهجن این اهداف را دنبال می‌کند و مفاهیمی مثل بی‌بندو باری، خیانت، نفی هرگونه مذهب و دین را ترویج می‌کند.

ارسال نظرات