خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان:

شهادت از مقدّس ترين مفاهيم معارف الهي است

فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان گفت: شهادت از برترين واژه هاي فرهنگ اسلامي و از مقدّس ترين مفاهيم معارف الهي است.
کد خبر: ۸۵۷۹۰۱۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه بسیج خواهران سپاه بوکان در دیدار از خانواده شهید خضرا... احياء اسلام ناب محمّدي(ص) را از دستاورد اساسي حضرت امام خميني در رهبري انقلاب اسلامي دانست و گفت: مهمترين ويژگي این دستاورد احياء فرهنگ شهادت و ايثارگري بود.

خواهر پاسدار صغری ملک پور افزود: با مروري گذرا در فرايند نهضت امام خميني و قوام نظام اسلامي به خوبي مي توان دريافت که اگر فرهنگ شهادت طلبي و ايثارگري نبود، نه انقلاب به پيروزي مي رسيد و نه نظام اسلامي دوام مي يافت ،همانگونه که در صدر اسلام نيز اگر اين ويژگي نبود نه اسلام شکل گرفته بود و نه دوام مي يافت.

وی تصریح کرد: موضوع شهادت و ايثارگري سکه پربهايي است که در يک روي آن بايد والاترين ارزشهاي الهي را مشاهده کرد و در روي ديگر آن دستاوردها و آثار و برکات بي بديل را.

ملک پور به مقام و منزلت ويژه خانواده شهدا در پيشگاه خداوند و در نظام و جامعه اسلامي اشاره کرد و گفت:

پدر و مادر شهيد با توجه به اين که معمولاً بيشترين نقش را در تربيت شهيد ايفاء و با داشتن بيشترين علاقه به فرزند خود او را تقديم خدا کرده اند از ارزش والايي برخوردار مي باشند.

ارسال نظرات