خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

شهادت سردار همدانی منشأ تحولی بزرگ در جامعه ایرانی- اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: شهادت سردار همدانی مایه تحولی بزرگ در جامعه ایرانی- اسلامی به ویژه همدان می‌شود و نگاه ایشان تحول بزرگی را ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۸۵۷۹۰۰۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری اظهار داشت: سردار شهید حاج حسین همدانی از فرزندان امت اسلامی و متعلق به خارج از چارچوب و مرزهای ایران است.

وی بیان کرد: این شهید گرانقدر خارج از مرزهای جغرافیایی ایران؛ در لبنان، سوریه، عراق و غیره که نیاز بوده تا از حرکت دینی حمایت شود، نقش داشتند و بر این اساس در آن سوی مرز کشور نیز افراد زیادی شهید همدانی را به خوبی می‌شناسند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه سردار حسین همدانی فدای ملت مسلمان شد، گفت: تمام ملت مسلمان در سوگ این شهید هستند و شخصیت این شهید گرانقدر و نگاه ایشان نسبت به دوست و دشمن در بعد جهانی باید تجزیه و تحلیل شود و بزرگان دین و جهاد از ایشان سخن بگویند.

وی عنوان کرد: شهادت سردار همدانی مایه تحولی بزرگ در جامعه ایرانی- اسلامی به ویژه همدان می‌شود و با وجودی که دیگر جسم ایشان در بین ما نیست ولی نگاه ایشان تحول بزرگی را در همدان ایجاد می‌کند.

ظفری اظهار داشت: شخصیت سردار شهید حاج حسین همدانی به گونهای بود که هیچ حد و مرزی برای فداکاری قائل نبود و همیشه با نگاه عمیق جمهوری اسلامی در صحنه حاضر بود.

وی با اشاره به اینکه جامعه نیازمند چتر تفکر، نگاه و اندیشه سردار شهید همدانی است، بیان کرد: باید در راستای تفکر ایشان حرکت و از آن صیانت کنیم.

دوست و همرزم شهید همدانی عنوان کرد: سردار شهید همدانی معتقد بود با استفاده از تجربه و سرمایه دفاع مقدس در قاموس علم باید تفکر جهادی را در راستای ارزش‌های انسانی در دنیا قابل توصیف کرد.

وی تصریح کرد: آثار و برکات وجودی این شهید گرانقدر به اندازه ای است که باید به عنوان واحد درسی در دانشگاه‌های ما تدریس شود.

ظفری بیان کرد: چندی پیش در آخرین دیدار به مدت 3 ساعت با سردار شهید همدانی صحبت می‌کردیم که ایشان نگاه عمیق‌تر و متفاوتی به عام جامعه داشت.

*روایتی از خبرنگاری سردار شهید همدانی

وی با بیان خاطره‌ای از سردار شهید همدانی گفت: این شهید گرانقدر به قدری در مورد شهدا و شناساندن آنها به جامعه احساس وظیفه می‌کرد که در برخی موارد فارغ از جایگاه و منصب خود با همرزمان و خانواده شهدا وارد مصاحبه می‌شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان عنوان کرد: در مورد شهید نیکو منظر ایشان به همراه دخترشان به دنبال جمع‌آوری مصاحبه بودند که به شوخی به ایشان می‌گفتیم شما در حرفه خبرنگاری نیز موفق هستید.

وی افزود: در آخرین دیدار با سردار شهید به ایشان پیشنهاداتی ارائه دادم و عرض کردم نگذارید در محور مقاومت جا بمانیم که ایشان این اطمینان را داد و گفت صبر کنید تا از این مأموریت برگردم و بعد به طور مفصل در مورد آن صحبت می‌کنیم.

ظفری تصریح کرد: راهی که ایشان دنبال کردند و به شهادت رسیدند عبرتی برای برخی افراد در پست‌های موسمی است، ضمن اینکه اگر این سردار گرانقدر به شهادت که آرزوی او بود نمی‌رسید در حقش جفا می‌شد.

شهادت سردار باوفا، ولایت مدار، دین‌دار و عاشق رهبری را به رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان و شهید پرور کشورمان و مردم با وفای همدان تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار