دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر:
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: این دانشگاه تبدیل به محل شوی لباس شده و این وضعیت روز به روز در حال وخیم تر شدن است. بارها این موارد به مسئولین یادآوری و تذکر داده شده است اما متاسقانه توجهی نمی‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۴۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا صفرپور دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در دولت یازدهم پس ار تغییر ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر و به تبع آن تغییر مدیریت فرهنگی و ادغام دو معاونت فرهنگی و دانشجویی با یکدیگر علنا فرهنگ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر با بی توجهی مسئولین دانشگاه امیرکبیر ما شاهد افزایش روزافزون اعتیاد به سیگار و مواد مخدر و بی حجابی و رذیلت های اخلاقی در این دانشگاه هستیم.

صفرپور خاطرنشان کرد: علی رغم تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به مقوله فرهنگ اما متاسفانه مسئولین دانشگاه به فرهنگ به عنوان یک مسئله دست چندم می‌نگرند و به راحتی از کنار این موضوع عبور می‌کنند.

وی با اشاره به عدم تخصیص بودجه به تعدادی از تشکل‌های دانشجویی، گفت: به دلیل عدم همکاری و عدم تخصیص بودجه به تشکل‌هایی همچون انجمن اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی متاسفانه این تشکل ها مجبور به لغو برنامه‌ها و فعالیت های فرهنگی می‌شوند.

به گفته دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هیئت نظارت ها با فاصله زمانی طولانی و بدون هیچ برنامه ریزی مدونی برگزار می شود که این امر تصدیقی بر عدم توجه مسئولین به برنامه های فرهنگی است.

وی گفت: برای برگزاری برنامه های فرهنگی با ذکر دلیل نداشتن بودجه متاسفانه همکاری مالی نمی‌شود این در حالی است که بودجه دانشگاه صرف امور بی موردی همچون نو سازی برخی ساختمان ها که ضرورتی وجود ندارد، می‌شود.

به گفته وی، در رابطه با امر حجاب دانشگاه نظارت لازم را ندارد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر تبدیل به محل شوی لباس شده است که این وضعیت روز به روز در حال وخیم تر شدن است. بار ها این موارد به مسئولین دانشگاه یادآوری و تذکر داده شده است اما متاسقانه توجهی نمی‌شود.

صفرپور در انتها خواستار رسیدگی مسئولین کشوری به وضعیت بغرنج فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر شد.

ارسال نظرات