سردار حسین همدانی در دفاع از نظام اسلامی و ارزشهای دینی اسلامی همواره پیش قدم و استوار گام برداشته و کل عرض عاشورا را در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم و مردم مظلوم سوریه اثبات کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۴۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸



خبرگزاری بسیج مازندران ، در پی شهادت سردار سپاه اسلام و سربازی از رزمندگان جبهه حق علیه کفر شهید حسین همدانی از فرماندهان شجاع و نستوه دفاع مقدس که بسان حبیب ابن مظاهر علی رغم سپری کردن عمر گرانبها در راه عزت ارزشهای اسلامی برای دفاع از مظلومیت مردم سوریه بعنوان مستشار حاضر شد و سرانجام به خواسته فیض عظمی رسید، به همین مناسبت سپاه کربلا پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است گرچه علی الظاهر و به گمان دشمن حبیب زمان در میان مومنین نمی تواند باشد تا همرزمان و شاگردان از وجودش بهره بیشتری گیرند اما ناکثین، مارقین وقاسطین زمانه غافل مانده اند که امروزه هر ایرانی مومن و هر مسلمانی خواه ایرانی اسلامی، خواه غیر ایرانی به بیداری و بلوغ رسیده و راه حق را با آرمان بزرگش شناخته و در راه دفاع از مظلومیت در پس ندای یاللمسلم، جهاد را سرلوحه قرار می دهند .

دشمن دون بداند با شهادت سردار همدانی نه تنها جبهه مبارزه با ظلم کم فروغ می شود بلکه به سبب اهمیت دفاع از مظلوم، هر رزمنده و مدافع اسلام و مظلوم به تنهایی خود سردار ی چون شهید همدانی، حبیب پورو ... هستند که از وجود نور آن عزیزان شعله گرفته و جهان را متلالو می سازند.

گرچه شهادت این سردار همرزمان، پاسداران، بسیجیان مومن و خانواده محترمشان را از فقدان وجودش در غم فرو برد اما موجب استوار شدن عزم مومنین بر نابودی ظالمان گردید.

سپاه کربلای مازندران و خبرگزاری بسیج مازندران ضمن عرض تسلیت به محضر امام زمان(عج)، نائب الامام خامنه ای، ملت مومن و اسلامی ایران و خانواده این شهید از خدای تبارک و تعالی محشوریت سردار همدانی با سید الشهدا(ع) را مسئلت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها