خبرهای داغ:
سردار شاهوار گفت: اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا و کشور از برکات آن بهره مند شود باید از کمک های وعده داده شده کشورهای اروپایی و آمریکا دل کند و تمام نگاه و همت خود معطوف به ظرفیت های داخلی شود.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۶۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:سردار شاهوارپور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد، تنها راه ایجاد پویایی در اقتصاد را اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: در شرایط فعلی، اساسی ترین موضوعی که همه مردم بویژه بسیجیان باید پیشتاز آن باشند اقتصاد مقاومتی است.

سردار "حسن شاهوارپور” اقتصاد مقاومتی را استفاده از ظرفیت های داخل تعریف کرد و با بیان اینکه یکی از موضوعات اساسی اقتصاد مقاومتی، بهره وری است، افزود: بهره وری یعنی استفاده مناسب از امکانات موجود و پرهیز از مصرف بی رویه و اصراف است.

وی با تاکید بر ضرورت ورود بسیج به تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: سپاه برای تحقق اقتصاد مقاومتی علاوه بر آموزش اقدام به پرداخت وام های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان و متقاضیان نموده به طوریکه اکنون در خیلی از مناطق کشور کارگاه های اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه خوزستان، ادامه داد: در استان خوزستان بیش از سه هزار کارگاه تولیدی ثبت شده وجود دارد که با پشتیبانی سپاه توسط بسیجیان راه اندزای شده که هم اکنون در زمینه های مختلف مشغول به تولید هستند.

سردار شاهوارپور، از آموزش بعنوان اولویت اول در مسیر اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: پس از آموزش به نیروهایی باهمت بالا نیاز است تا این کار بزرگ را به دوش بگیرند و دیگران را نیز تشویق به آن کنند.

وی، ادامه داد: اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا و کشور از برکات آن بهره مند شود باید از کمک های وعده داده شده کشورهای اروپایی و آمریکا دل کند و تمام نگاه و همت خود معطوف به ظرفیت های داخلی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها