امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: امروز نه تنها شیطان بزرگ بودن آمریکا تمام نشده بلکه بر شدت آن نیز افزوده شده است و ما هرکز شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۲۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح تفت: امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکره با آمریکا گفت: رهبر انقلاب در آخرین سخنان خود حجت را بر همه تمام کردند.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری، افزود: بیانات رهبری باید برای آحاد مردم کشور نقشه راهی باشد که طبق آن مسیر آینده کشور و انقلاب مشخص شود.

وی با بیان اینکه همانگونه که امام(ره) فرمودند: "آمریکا شیطان بزرگ است."، تصریح کرد: امروز نه تنها شیطان بزرگ بودن آمریکا تمام نشده بلکه بر شدت آن نیز افزوده شده است و ما هرکز شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهیم کرد.

خطیب جمعه تفت با تاکید بر اینکه ما همچون رهبرمان مذاکره و رابطه با آمریکا را ممنوع می دانیم،اذعان داشت: عملکرد ما نباید باعث شود آمریکایی که در تمام نقشه های خود علیه ملت ایران شکست خورده، گمان کند می تواند از راهی به نام مذاکره برای نفوذ در کشور استفاده کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، باردیگر فاجعه غمبار منا را یادآور شد و گفت: هفته گذشته شاهد ورود پیکر مطهر جانباختگان این فاجعه به میهن اسلامی و تشییع جنازه باشکوه آن ها را در استان های مختلف داشتیم.

غفوری، ادامه داد: این فاجعه علاوه بر آنکه همه هم میهنان ما را داغدار کرد، کسانی همچون حاج حسن دانش را که یک نخبه قرآنی بود از ما گرفت و چه سال باید بگذرد تا چنین کسانی تربیت شوند.

وی تاکید کرد: آل سعود به هیچ وجه لیاقت و کفایت اداره حرمین شریفین را ندارد چراکه اولا وابسته به مستکبرانی است همچون آمریکاست و دوم اینکه ضعف مدیریت روبروست به گونه ای که در یک بی تدبیری نزدیک به 6 هزار مسلمان را به کشتن داد.

وی با بیان اینکه هیچ توجیهی در رابطه با فاجعه "منا" پذیرفته نیست، اذعان داشت: کشورهای اسلامی نه تنها برای مدیریت حج چاره ای بیاندیشند بلکه باید برای مدیریت کامل مکه و مدینه برنامه ریزی کنند.

امام جمعه تفت در بخش دیگری از سخنان خود نیز بر اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و اظهار داشت: روز به روز منکرات در جامعه گشترش می یابد و در مقابل امر به معروف منزوی می شود.

 

ارسال نظرات