رئیس بسیج دانشجویی استان یزد گفت: عده‌ای فریب‌خورده در داخل کشور قصد تبدیل تاکتیک مذاکره هسته‌ای را به استراتژی نفوذ آمریکا دارند.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۲۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیدحسین راسخی امروز در گفت‌وگو با  فارس در یزد با اشاره به سخنان رهبری در مورد ممنوعیت مذاکره با آمریکا اظهار داشت: با توجه به فرمایش ولی امر مسلمین با تمام توان در حوزه دانشجویی و بسیج رسانه، استوار و محکم در مقابل ایادی آمریکا در داخل و خارج کشور می‌ایستیم و همچنانکه امام راحل فرمودند رابطه با آمریکا را رابطه گرگ و میش می‌دانیم.

وی بیان کرد: امروز مردم و مسلمانان جهان بیش از هر زمان دیگری به درنده‌خویی آمریکا پی برده‌اند و همچنان آمریکا به این درنده‌خویی ادامه می‌دهد.

راسخی خاطر نشان کرد: دست پلید آمریکای جنایتکار در غزه، یمن و فاجعه منا از آستین رژیم منحوس آل سعود مشهود است و ملت‌های مختلف سیاست آمریکا را به خوبی شناخته‌اند.

رئیس بسیج دانشجویی استان یزد همچنین عنوان کرد: امروز عده‌ای فریب خورده در داخل کشور قصد تبدیل مذاکره هسته‌ای به استراتژی نفوذ و رابطه با آمریکا را دارند، اما بدانند این انقلاب در سنگرهای دانشگاه و رسانه هوشیار است و تمام حرکات آنها را رصد کرده و زیر نظر دارند و اجازه نفوذ فرهنگی که به فرموده رهبر انقلاب از نفوذ اطلاعاتی و امنیتی خطرناک‌تر است را نخواهند داد.

 

ارسال نظرات