خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم :

بسیج عرصه پویای علم و فرهنگ انقلابی است

رئیس شورای بسیج فرهنگیان استان قم گفت: بسیج عرصه پویای علم و فرهنگ انقلابی است و باید این تفکر پویا به کمک فرهنگیان بسیجی به دانش آموزان انتقال یابد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۹۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حمید رضا شیخ الاسلام طی سخنانی در مراسم صبحگاه صلابت و اقتدار فرهنگیان بسیجی قم ایراد کرد، با اشاره به سابقه تشکیل بسیج از سوی حضرت امام(ره) ابراز داشت: بسیج نوع مدیریت را در جهان دگرگون کرد به طوری که امروز دنیا به دنبال بهره گیری از این نوع الگوی مدیریت است.

وی با ذکر این جمله حضرت امام(ره) که " اگر بر كشوري نواي دلنشين تفكر بسيجي طنين انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گرديد" خاطرنشان ساخت: امروز تفکر بسیج با شاخصه های علمی، فرهنگی و ... در بین پزشکان، دانشگاهیان، معلمان، دانش آموزان و سایر اقشار جامعه عمیقا حضور دارد و در واقع بسیج، عرصه پویای علم، فرهنگ، مدیریت جهادی و دیگر عرصه های انقلابی است.

رئیس شورای بسیج فرهنگیان استان قم افزود: بسیج تفکری ارزشمند است که در تمام بحران ها و مواقع حساس جامعه، گوش به فرمان ولایت، نقش آفرینی خود را در دفاع از ارزش های انقلاب و خدمت به مردم به خوبی نشان داده است.

وی تاکید کرد: اگر آحاد افراد جامعه، سازمان ها، نهادها تفکر بسیجی را در خود تقویت کنند، آنگاه شاهد ترویج و تقویت بسیج و رشد، اعتلا و پیشرفت اهداف انقلاب خواهیم بود.

شیخ الاسلام با اشاره به ظرفیت های عظیم کشور بزرگ ایران در عرصه های علمی و فرهنگی اضافه کرد: بسیج عرصه پویای فرهنگ و تفکر انقلابی است و فرهنگیان بسیجی باید تلاش کنند این فرهنگ انقلابی به دانش آموزان انتقال یابد.

وی در پایان، اجرای مراسم صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی را در این منطقه از قم و در دبیرستان هدایتی که یادآور حماسه های فراموش نشدنی دوران حماسه و حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است، به فال نیک گرفت.

یادآور می شود: این مراسم قرار بود در هفته دفاع مقدس برگزار شود اما به دلیل برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده در مسابقات جهانی، کشوری و استانی در هفته گذشته، به امروز موکول گردید.



ارسال نظرات