فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جهاد در جبهه جنگ نرم دشمن بر تمام مردان وزنان واجب است، گفت: فرمان جهاد با ولی فقیه است و چند سال است که ایشان فرمان جهاد فرهنگی داده اند.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۳۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در همایش روز خانواده که توسط مرکز فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) سپاه قدس برگزار شد، اظهارکرد: تمام تلاش و اهتمام دشمن برای سست کردن بنیاد خانواده ها است.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی برلازم بودن جهاد فرهنگی حتی برای جانبازی که چشم خود را ازدست داده است، افزود: جهاد در جبهه جنگ نرم دشمن که تلفات بسیاری از جامعه ما می گیرد بر تمام مردان و زنان واجب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزایش طلاق در جامعه را یکی از تلفات جنگ نرم دشمن دانست و گفت: فرمان جهاد با ولی فقیه است و چند سال است که ایشان فرمان جهاد فرهنگی داده اند.

سردار عبدالله پور تصریح کرد: جوانان امروزی را به سیاق گذشته نمی توان مدیریت کرد و وضعیت امروز، اقتضای خود را می  طلبد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای برخورد با جوانان و مدیریت آنان باید آگاهی و دانش لازم را داشته باشیم خاطرنشان کرد: بیشترین حجم کار سپاه استان، فرهنگی و در زمینه جنگ نرم و سازماندهی مردم و بسیج است.

ارسال نظرات