مسابقات فوتسال جام صالحین بسیج درگز که با حضور شش تیم پایگاهی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود؛ بعد از یک هفته پایان یافت.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۲۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
حامد بیهقی مسئول برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به هدف برگزاری مسابقات فوتسال جام صالحین بسیج گفت: ورزش علاوه بر سلامت و رشد جسمی تاثیرات شگرفی در رشد اجتماعی و اخلاقی فرد ایفا می کند و توجه به آن در هر سنی فواید گوناگونی را به همراه دارد؛ در نتیجه یک دوره مسابقات فوتسال بین پایگاهی بسیج را در در همین راستا با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برای رسیدن به این اهداف مشخص برگزار نمودیم.

وی با تاکید به اهمیت اخلاق در رشد فرهنگی جامعه تاکید کرد: با حفظ و توجه به اخلاق در ورزش در واقع تمام تیم های شرکت کننده برنده هستند و همین امر نشان دهنده مهمتر بودن حفظ اخلاق ورزشی نسبت به قهرمانی می باشد و این اصل باید همیشه مورد توجه قرار بگیرد.

بیهقی در خصوص استقبال از این مسابقات خاطر نشان کرد: در ماه گذشته نیز برای دستیابی به این اهداف یک دوره مسابقات والیبال را به مناسبت هفته کرامت برگزار نمودیم؛ که با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

وی در پایان گفت: این مسابقات که با حضور شش تیم پایگاهی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود؛ بعد از یک هفته پایان یافت که تیم پایگاهی شهید سیاح و امام رضا(ع) به ترتیب در جایگاه های اول تا دوم قرار گرفتند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها