مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:
سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم با موضوع فرصتها،آسیبها و تهدیدات شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۰۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در طول سال برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مصطفی دودانگه افزود: در پی درخواست بسیاری از هنرمندان و به دنبال استقبال خوب دانشجویان از جشنواره فرصت‌ها، تهدیدها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه سال 94 تمدید شد.

وی در ادامه گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب پوستر، کاریکاتور، انیمیشن، اینفوگرافی و فیلم‌های کوتاه به دبیرخانه این جشنواره در زنجان ارسال کنند.

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان افزود: همچنین علاقه‌مندان به وبلاگ‌نویسی نیز می‌توانند در قسمت مربوط به وبلاگ‌نویسی ثبت‌نام کنند.

دودانگه موضوعات جشنواره کشوری فرصت‌ها، تهدیدها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی با عنوان های: تأثیر شبکه‌های اجتماعی در غفلت خانواده و از دست دادن دوستان، آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، چالش‌های امنیتی در شبکه‌های اجتماعی، ارتقای سواد رسانه‌ای، تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی، نحوه تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی در شبکه‌های اجتماعی مجازی، نحوه تبیین بیداری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی مجازی، نحوه شکوفه‌پروری درخت ایثار و شهادت در بین دانشجویان با ابزار شبکه‌های اجتماعی مجازی، شبکه‌های اجتماعی اصلی‌ترین ابزار ناتوی فرهنگی و اجتماعی در جنگ نرم، معرفی کرد.

وی در ادامه گفت: 30 اثر نیز برای حضور در نمایشگاه جشنواره انتخاب خواهد شد.

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست پیشتاز به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، اعتمادیه، نبش خیابان هشتم غربی، ناحیه بسیج دانشجویی زنجان، مدیریت فاوا و فضای مجازی و یا به آدرس asrebidari@chmail.ir ارسال کنند.

مصطفی دودانگه ادامه داد: جشنواره سراسری فرصت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی در تلاش است تا با شناسایی آسیب‌ها و معرفی فرصت‌ها استفاده صحیح از این ابزارها را در جامعه اشاعه دهد.

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان در پایان گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02433063320 تماس حاصل کنند.

علاقه مندان می توانند آثار خود را اط طریق پست پیشتاز به آدرس asrebidari@chmail.ir و یا به آدرس، زنجان، اعتمادیه، نبش خیابان هشتم غربی، ناحیه بسیج دانشجویی زنجان، مدیریت فاوا و فضای مجازی ارسال کنند.

ارسال نظرات