خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

همایش شیرخوارگان یک سنت سازنده است

نماینده ولی فقیه در استان همدان بابیان اینکه اگر ولایت نباشد عاشورایی هم وجود ندارد، بیان کرد:هراس دشمن نشان می‌دهد که همایش شیرخوارگان یک سنت سازنده است اما نباید اصل موضوع را فراموش کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۹۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی امروز در جلسه مجمع شیرخوارگان بابیان اینکه اسلام کامل‌ترین دین در دنیا است، عنوان کرد: پایه‌های دین اسلام بر اساس تعقل و تفکر صحیح است.

وی بابیان اینکه هر عبادتی که از تفکر انسان نشأت نگیرد مانند گردوی بی مغز است، بیان کرد: هر جا که ارزش انسانی وجود داشته باشد ایران اسلامی نیز وجود دارد و این‌یکی از ویژگی‌های ارزشمند مکتب اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بابیان اینکه حضرت علی‌اصغر سند حقانیت امام حسین(ع) است، عنوان کرد: باید به دنیا نشان دهیم که جنگ و بچه کشی محکوم است و نباید این اتفاق رخ دهد.

وی بابیان اینکه همایش شیرخوارگان حقانیت عاشورا را نمایان می‌کند، عنوان کرد: این سنت فطرت خوابیده دنیا را بیدار و به صلح و امنیت جهانی کمک می‌کند.

محمدی بابیان اینکه آل سعود ۵۰۰ بچه بیگناه را در یمن کشته است، گفت: همایش شیرخوارگان علاوه بر اینکه به صلح کمک می‌کند به همه نشان می‌دهد که بچه‌ها نیز حق زندگی دارند.

وی بابیان اینکه برگزاری همایش شیرخوارگان یک سنت خوب است که در جامعه نهادینه‌شده است، گفت:این کار نیازمند مدیریت خوب است چراکه دشمن به دنبال این است که یک نقطه‌ضعف در این سنت پیدا کند و آن را زیر سئوال ببرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بابیان اینکه توانستیم همایش شیرخوارگان را جهانی کنیم اما نتوانستیم واقعه غدیر را محلی کنیم، عنوان کرد: عاشورا فرزند غدیر است و اگر غدیر نباشد فرزندی هم نخواهد بود.

وی بابیان اینکه غدیر در کشور به‌خوبی نهادینه نشده است، ادامه داد: اگر کارهایی را که برای عاشورا می‌کنیم برای غدیر انجام می‌دادیم بسیاری افراد شیعه شده بودند.

محمدی بابیان اینکه اساس کار را رها کرده‌ایم، ادامه داد: نخست باید غدیر در جامعه زنده شود بعد عاشورا چراکه عاشورا فرزند غدیر است و اگر غدیر نباشد عاشورایی هم نخواهد بود.

وی بابیان اینکه ۷۰درصد شیعه‌ها از اصل غدیر خبر ندارند، عنوان کرد:اگر یک‌سوم سیزده‌بدر و چهارشنبه‌سوری برای غدیر وقت صرف شود این واقعه در جامعه نهادینه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بابیان اینکه اگر ولایت نباشد عاشورایی هم وجود ندارد، بیان کرد:هراس دشمن نشان می‌دهد که همایش شیرخوارگان یک سنت سازنده است اما نباید اصل موضوع را فراموش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات