پژوهشگر حوزه امر به معروف و نهی از منکر در میبد:

"ناهنجاریهای اجتماعی"بازتاب عدم توجه به امر به معروف و نهی از منکر

گل محمدی به ضرورت و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره و گفت: بخش عمده‌ای از ناهنجاری‌های اجتماعی بازتاب عدم توجه به امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۷۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج میبد اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی از منکر در امامزاده خدیجه خاتون نمود.

 در این کارگاه آموزشی که با حضور فرمانده پایگاهها و شورای امر به معروف پایگاهها و حوزه ها تشکیل شد"مصطفی گل محمدی"  به ایراد سخنرانی در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر و چگونگی انجام این امر در میان قشر مختلف پرداخت .

گل محمدی امر به معروف و نهی از منکر را واجب فراموش شده دانست و گفت: ترک این واجب الهی عواقب خطیر و فراگیری در پیش خواهد داشت.

پژوهشگر حوزه امر به معروف و نهی از منکر در ادامه سخنان خود در این زمینه افزود: باید به این مهم توجه داشت که سایر فرایض الهی به واسطه امر به معروف و نهی از منکر اقامه می‌شود.

وی به ضرورت و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره و بیان کردبخش عمده‌ای از ناهنجاری‌های اجتماعی بازتاب عدم توجه به امر به معروف و نهی از منکر است.

 

ارسال نظرات