کارشناس مسائل سیاسی:

فاجعه منا، نتیجه جنگ قدرت شاهزادگان سعودی است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه فاجعه منا، نتیجه جنگ قدرت شاهزادگان سعودی است یادآور شد: برخی از رسانه ها و صاحب نظران معتقدند، وزیر دفاع عربستان، در پشت پرده این حادثه قرار دارد تا زمینه برکناری رقیبش، محمدبن نائف، مسئول برگزاری حج، از قدرت را فراهم کند.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۴۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، عیسی خیری در همایش فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران استان که در سالن شهید یوسفی برگزار شد ضمن تسلیت حادثه منا و جان باختن هزاران نفر از حجاج بیت الله الحرام اظهار کرد: حادثه منا یک اتفاق نیست، زیرا براساس شواهد موجود با برنامه ریزی  صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه جهان اسلام در مثلث "عبری، عربی و غربی" گرفتار شده است گفت: خواستگاه و منشاء این سه جریان صهیونیزم، وهابیت و بهائیت هستند.

کارشناس مسائل سیاسی، نقش مرجعیت شیعه را در خنثی شدن دسیسه عبری، عربی و غربی مهم برشمرد.

خیری با بیان اینکه اتفاق اخیر حادثه منا براساس شواهد موجود عمدی بود، گفت: دست داشتن شاهزادگان برای رسیدن به قدرت، همزمانی با حادثه11 سپتامبر و شکستن اقتدار آمریکا، ربودن شخصیت های بزرگ ایرانی و ... از نشانه های عمدی بودن این حادثه است.

وی با بیان اینکه فاجعه منا، نتیجه جنگ قدرت شاهزادگان سعودی است یادآور شد: برخی از رسانه ها و صاحب نظران معتقدند، وزیر دفاع عربستان، در پشت پرده این حادثه قرار دارد تا زمینه برکناری رقیبش، محمدبن نائف، مسئول برگزاری حج، از قدرت را فراهم کند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه حادثه سقوط جرثقیل در مکه همزمان با واقعه 11 سپتامبر بوده است گفت: ساختگی بودن سقوط جرثقیل و بروز تلفات بالا نشان از سناریوی دشمنان برای تخریب قسمتی از خانه کبعه دارد.

خیری تصریح کرد: تمامی این ماجراها و همزمانی بروز این حادثه با حادثه 11 سپتامبر، شرکت عامل که مربوط به بن لادن است؛ این شائبه را تقویت می کند که سقوط جرثقیل سناریوی ساختگی است تا مجددا کشورهای اسلامی را دچار تشنج کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار