رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ابهر:
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه هفدهم مهر ماه در ابهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۳۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ابهر گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و هفته نیروی انتظامی در ابهربرگزار می‌شود.

مسعود احمدی افزود: همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از جمله برنامه‌های مهم ورزش همگانی است که خوشبختانه مورد توجه و علاقه زیاد مردم ورزش‌دوست ابهر قرار دارد و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

احمدی گفت: مشارکت مردم ابهر در فعالیت‌های ورزش همگانی به صورت چشمگیر افزایش یافته و یکی از نمونه‌های بارز این مشارکت، با حضور پرشور آنها در همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ابهر بیان کرد: همایش‌‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همه ساله به مناسبت های مختلف در شهر ابهر برگزار می شود.

وی ابراز کرد: در روزهای آتی چند مناسبت بسیار مهم از جمله هفته نیروی انتظامی، هفته تربیت‌بدنی و ورزش را پیش‌رو داریم و همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ابهر با مشارکت فرمانده انتظامی ابهر، برگزار خواهد شد.

احمدی عنوان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه هفدهم مهر ماه برگزار می‌شود و علاقمندان به حضور در این همایش می‌توانند از جوایز ارزنده‌ای که از طریق قرعه‌کشی تقدیم آنها خواهد شد بهره‌مند شوند.

وی در ادامه به زمان و مسیر برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: پیاده‌روی خانوادگی از ساعت هفت صبح روز جمعه از ابتدای میدان مصلا به سمت جاده کوی نیک برگزار می‌شود که علاقه مندان می توانند برای دریافت فیش شرکت در پیاده روی به اداره ورزش و جوانان مراجعه نمایند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ابهر به جوایز این همایش اشاره کرد و افزود: کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، قالیچه‌، کارت استخر و لوازم ورزشی به تعداد بسیار زیاد از جمله هدایایی است که برای این همایش پیش‌بینی شده و در پایان همایش از طریق قرعه‌کشی به شرکت کنندگان تعلق می‌گیرد.

احمدی تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش پیاده روی انسجام و سوق دادن مردم به ورزش همگانی است زیرا ورزش همگانی بهترین ورزش برای افراد سی سال به بالاست و همچنین برای تنظیم فشار خون و قند بسیار موثر است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ابهر گفت: هیئت ورزشهای همگانی ابهر هر هفته به مدت سه روز صبح ها از ساعت ۵ صبح در پارک پردیس پیاده روی عمومی برگزار می کند که عموم مردم می توانند در این برنامه شرکت نمایند.

ارسال نظرات