قائم مقام وزیر کشور در جمع خبرنگاران:
قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه پیکر تعدادی از جانباختگان فاجعه منا به کشور انتقال داده شده است، گفت: هنوز تعدادی مفقودی داریم و تعدادی از جانباختگان نیز شناسایی نشده‌اند.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۲۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حسینعلی امیری صبح امروز در حاشیه دومین روز « همایش توجیهی آموزشی منطقه‌ای ستاد انتخابات استانداری‌ها، فرمانداران و بخشداران استان‌های گیلان، قزوین و زنجان» که در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد:آموزش عوامل اجرایی برگزاری انتخابات از برنامه‌های مهم وزارت کشور است.

وی با اشاره به شرکت 200 نفر از مجریان انتخابات از استان‌های گیلان، قزوین و زنجان در همایش توجیهی بندرانزلی، خاطرنشان کرد: این همایش دو روزه است.

امیری در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد فاجعه منا توسط رئیس جمهور در هیئت دولت، تصریح کرد: ریاست این ستاد به‌عهده وزیر کشور است.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به جان‌باختگان تعدای از حجاج بیت‌الله‌الحرام در حادثه منا تصریح کرد: از همان ساعات وقوع حادثه،براساس مصوبه دولت ستادی در وزارت کشور شکل گرفت، تا اقدامات لازم برای انتقال اجساد مطهر به کشور را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه پیکر تعدادی از جانباختگان فاجعه منا به کشور انتقال داده شده است، تصریح کرد: هنوز تعدادی مفقودی داریم و تعدادی از جانباختگان نیز شناسایی نشده‌اند.

امیری گفت:تعدادی از پیکرهای مطهر به کشور انتقال داده شده اما تعدادی مفقودی و شناسایی نشده وجود دارد.

وی شناسایی و انتقال اجساد مطهر به کشور خبر داد و خاطرنشان کرد:حادثه منا برای مسلمین جهان بسیار دلخراش بود و این غم به راحتی از دل‌های مسلمانان زدوده نخواهد شد.


ارسال نظرات