خبرهای داغ:
فرماندار بشرویه نهاد بسیج و سپاه را برترین نهاد کشور برشمرد و گفت: باید قبول کنیم اگر ولایت فقیه و بسیج و سپاه نبودند حال باید مثل دیگر کشورها با گروه های تکفیری داعش در جنگ بودیم.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۱۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی باقری در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه که به مناسبت روز روستا در روستای کرند برگزار شد با اشاره به اجرای سیاست های نظام توسط مجریان دولتی اظهارداشت: سیاست های دولت همان سیاست های نظام مقدس است و مسئولان موظف به اجرای آن و اطلاع رسانی به مردم هستند.

فرماندار بشرویه با تاکید بر مدیریت صحیح هزینه کرد اعتبارات افزود: مسئولان مدیریت صحیحی بر اساس اعتبارات موجود داشته باشند و رسیدگی به مناطق محروم را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.

وی از تصویت مبلغ 500 میلیون دلار برای رونق روستاها خبر داد و گفت: این اعتبار در حوزه های مختلف در روستاها هزینه خواهد شد تا علاوه بر رونق در روستاها از مهاجرت جلوگیری شود.

باقری افزود: بخشداران موظفند به مشکلات روستاها رسیدگی کنند و مسئولان مطابق نظر بخشداران اعمال نمایند.

فرماندار بشرویه بر ارتباط مسئولان با نماینده مجلس تاکید کرد و گفت: مدیران پیگیر حق مردم شهرستان بشرویه از وزرا در سطح کشور باشند و از ظرفیت نماینده مردم در شورای اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: مردم به دنبال مطالبات سیاسی نیستند به دنبال عمران و توسعه هستند و رفع مشکلات شهرستان بشرویه نیازمند پیگیری است.

باقری با قدردانی نعمت ولایت و رهبری در کشور خاطر نشان کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت های دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس و وجود ولایت رهبری است

. فرماندار بشرویه نهاد بسیج و سپاه را برترین نهاد کشور برشمرد و گفت: باید قبول کنیم اگر ولایت و رهبری و بسیج و سپاه نبودند حال باید مثل دیگر کشورها با گروه های تکفیری داعش در جنگ بودیم.

وی با تاکید بر برگزاری با نشاط انتخابات آینده تصریح کرد: آنچه در انتخابات مهم است شرکت گسترده و با شکوه مردم در پای صندوق های رای است و کسی حق ندارد از امکانات دولتی بر علیه و یا برای تبلیغات کاندیدایی استفاده کند.

باقری با تاکید بر بهره گیری از فرصت خدمت به مردم افزود: مدیران از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند و ظرفیت ها را در جهت توسعه بشرویه بکار بندند.

فرماندار بشرویه پاس کاری مردم برای دریافت استعلامات را نهی کرد و گفت: مدیران نباید در پاسخگویی به استعلامات مردم پاسکاری کنند و سعی کنند تا با تسهیل در امور مشکلات را رفع کنند.

وی از موافقت ارتقا دو اداره در بشرویه خبر داد و گفت: موافقت ارتقاء تبلیغات اسلامی و عشایر روستایی به اداره گرفته شده است .

باقری حضور پر رنگ مسولان را در میان مردم و برنامه های فرهنگی خواستار شد و گفت: مسولان باید در بین مردم حضور داشته و در برنامه های فرهنگی و مهمترین آن نماز جمعه شرکت گسترده تری داشته باشند.

گفتنی است، در این مراسم سه نفر از مسئولان بشرویه معارفه شدند که به این ترتیب "مریم کیانی مقدم" به عنوان مسئول پست بانک بشرویه، " محمد پور" مسئول جدید مخابرات بشرویه و"مریم کیانی" به عنوان مسئول اداره کتابخانه های بشرویه معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها