خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه گفت: کنگره سرداران و 541 شهید شهرستان بشرویه در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۱۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش ثانی در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه که به میزبانی روستای کرند برگزار شد، با تسلیت درگذشت حجاج مسلمانان در فاجعه منا و گرامیداشت هفته ناجا و با اشاره به برنامه های اجرا شده در هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یاد و خاطره ایثارگران و شهیدانی است که عزت و افتخار این کشور را آفریدند و امنیت و آسایش نظام مدیون رشادت های این غیور مردان است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه با اشاره به عملکرد این نهاد در هفته دفاع مقدس افزود: بیش از 100 برنامه فرهنگی، ورزشی، بصیرتی در سطح پایگاه های محلات و اقشار مختلف در هفته دفاع مقدس در شهرستان بشرویه برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه های شاخص اجرا شده گفت: 15 برنامه شاخص در بشرویه برگزار شد که از مهمترین آن رژه نیروهای مسلح بود که با حضو باشکوه مردم ، بسیجیان و مسئولان برگزار گردید.

فرخبحش از برگزاری 3 یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس در بشرویه خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس بسیار پر بار و با حضور سخنرانان خبره کشوری برگزار شد.

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به گسترش حلقه های صالحین در پایگاه ها بیان کرد: هر ساله شاهد حضور گسترده تر جوانان و نوجوانان در بسیج و مساجد هستیم که این حضور به همت و تلاش بسیجیان و به برکت طرح حلقه های صالحین است .

وی از برگزاری کنگره بزرگ شهدای بشرویه خبر داد و گفت: کنگره سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه در بهمن ماه برگزار خواهد شد که از ابتدای سال جلسات مختلف تشکیل شده و 14 کمیته مختلف در حال فعالیت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها