رزمایش الی بیت المقدس بسیج با حضور 9 گردان از بسیجیان سپاه ناحیه زنجان برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۷۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس بسیج با بیان اینکه 2 هزار بسیجی در رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر حضور دارند، گفت: رزمایش دو روزه بیت المقدس در 16 و 17 مهر ماه سال جاری با حضور 9 گردان از خواهران و برادران بسیجی در محل تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان انجام خواهد شد.

ابوالفضل طهماسبی افزود: هدف از برگزاری رزمایش بیت المقدس و کوثر را بالا بردن توان رزم بسیجیان می باشد.

طهماسبی در ادامه گفت: حفظ انسجام و تقویت روحیه معنوی، فرهنگی، ایثار و شهادت و آمادگی همه جانبه بسیج برای مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن وحدت و همدلی بین بسیجان از اهداف گردانهای بیت المقدس و کوثر است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان و فرماندهان ارشد نظامی و بسیجی به وظیفه ذاتی بسیج تاکید داشتند، تصریح کرد: بسیج همواره باید آماده بوده و رزمایش بیت المقدس و کوثر نیز برای بالا بردن توان بسیجیان است.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه علاوه بر برنامه های نظامی برنامه های فرهنگی هم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی ، بصیرت افزایی و عقیدتی در دو روز اجرای برنامه های نظامی گردانهای بیت المقدس و کوثر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در روز دوم رزمایش تمرینات تاکتیکی در نظرگرفته شده است، تصریح کرد: عملیات تاخیری، دفاع از کوی برزن، امداد و نجات، کمین و ضد کمین، هلیبرن و ضد هلیبرن، دفاع از مراکز حساس، کنترل معابر وصولی از تمرینات تاکتیکی گردانهای بیت المقدس و کوثر است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه فراخوانی های مختلفی برای بسیجیان در طول شش ماه اول سال جاری در پایگاهها و حوزه های تابعه انجام گرفته است، اظهار کرد: برای گردانهای بیت المقدس و کوثر در طول دو روز برنامه های مختلفی اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: در روز دوم رزمایش اجرای صبحگاه نظامی با حضور گردانهای بیت المقدس و کوثر ناحیه زنجان و مسئولان نظامی و انتظامی، شوای تامین استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: با انجام رزمایشات می توان به تمام یاوه گویی ها و تهدیدات دشمنان در هر جا و هرمکانی و با دستور فرمانده کل قوا پاسخ داد.

ارسال نظرات