خبرهای داغ:
امام جمعه منطقه قهاوند گفت: اردوهاي جهادي بهترين نورانيت براي زندگي است و باید قدر آن را بدانيد.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۴۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسين محققي در دیدار با جهادگران بسیجی منطقه قهاوند اظهار داشت: اين باعث افتخار من است كه اولين مهمانان دفتر امام جمعه، جمعي از بسيجيان جهادگر هستند كه انشالله حضورتان سبب خير شود.

وی با اشاره به سخنان امام موسي صدر گفت: ایشان می‌فرماید اگر به فكر مردم باشيم و به ديگران برسيم خانوده ما نیز تأمين مي‌شوند، دليل امام موسي صدر مشخص است چون خانواده نیزجزيي از اين جامعه است.

امام جمعه قهاوند افزود: اگر كسي مي خواهد در راه بندگي خدا توفيق داشته باشد بايد از خدا ياري بگيرد و ما بايد در تمام دوران حياتمان از خدا ياري بگيريم.

وی با بیان اینکه امام خميني(ره) هر گاه وقتي پيدا مي‌كردند قرآن مي خواندند، اظهار داشت: در ماه رمضان ارتباط با قرآن داريم ولي بعد از ماه مبارك رمضان اين ارتباط كم مي شود.

محققی با بيان اينكه قرآن به زندگي انسان‌ها بركت مي‌دهد و اگر كسي توفيق و معرفت در زندگي مي‌خواهد بايد به سمت نورهاي الهي برود، اظهار داشت: امام(ره) يك طلبه بود و انقلاب اسلامي را رهبري كرد؛ مقام معظم رهبري نیز يك طلبه است و در تمام زمينه‌ها – در هر رشته اي- حرف اول را مي‌زند، چگونه است كه يك طلبه در همه زمينه ها موفق مي‌شود، دليلش اين است كه آنان به نور وصل هستند و اگر نور در زندگي ما باشد زندگي جور ديگري مي‌شود.

وي افزود: در دفاع مقدس جوان 19،20 ساله اي فرماندهي يك لشكر را بر عهده مي گرفت و با اينكه تجربه نداشت اما بهترين راهكارها را ارائه مي‌داد اين امر به دلیل وصل بودن به خدا بود و اگر ما مشكلي داريم به خاطر وصل نبودن به خداست.

امام جمعه قهاوند با اشاره به اردوهاي جهادي گفت: اردوهاي جهادي بهترين نورانيت براي زندگي است و باید قدر آن را بدانيد.

وی خاطرنشان کرد: در اردوهای جهادی جواني از زندگي روزمره خود مي‌گذرد و در يك منطقه محروم مشغول مي‌شود، اگر بتوانيم اين را به عنوان الگوي خوب مطرح كنيم يك گشايش در تمام زندگي ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات