همزمان با برگزاری یادواره 326 شهید انتظامی استان همدان از تمبر یادبود سردار «حسین عبادی» شهید شاخص نیروی انتظامی همدان در سال 94 رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۲۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با چهارمین روز از هفته ناجا، یادواره 326 شهید انتظامی استان همدان با حضور فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی، تعدادی از مدیران کل و مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سالن انقلاب همدان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در این مراسم اظهار داشت: خانواده معظم شهدا الگوی مناسب صبر، بردباری و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان، با اهدا خون پاک فرزندان خود سبب عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب افزود: فرماندهی انتظامی استان همدان بخش قابل توجهی از وصیت‌نامه‌ها، خاطرات دلاوری‌ها و شجاعت‌های شهیدان انتظامی در دوران 8 سال دفاع مقدس و عرصه‌های نظم و امنیت را در قالب کتابی با نام «پلاک 100» در سال گذشته جمع‌آوری که پس از تکمیل و بازنگری آن در امسال چاپ شد و نسخه‌ای از آن تقدیم خانواده‌های شهدا شد.

وی تصریح کرد: مسئولان انتظامی استان همدان از ابتدای امسال تاکنون با 165 خانواده شهید در استان دیدار و از آنان دلجویی و به درخواست‌ها و مطالبات آنان رسیدگی کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 799 جانباز انتظامی در سطح استان همدان وجود دارد که در حوزه فرهنگی جمع‌آوری و چاپ خاطرات و رشادت‌های این دلیرمردان در دستور کار است تا در قالب یک کتاب جمع‌آوری و به جامعه معرفی شود.

مدیر حوزه‌های عملیه همدان نیز با اشاره به سخن گهربار امام(ره) که فرمودند «حفظ نظام از اوجب و اجبات است»، اظهار داشت: خانواده شهدا با اهدا خون فرزندان خود در راه انقلاب، سرافرازی و امنیت امروز کشو ر را در جهان سبب شدند.

آیت‌الله مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه امنیت حاکم بر کشور، ثمره خون و صبر خانواده‌های شهدا است، افزود: امنیت این مملکت و صلابت اسلام و رهبری در دنیای امروز به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنها است.

وی با اشاره به اینکه بنا بر آیات قرآن کریم، شهدا زنده‌اند، گفت: خداوند متعال در قرآن به خانواده‌ شهدا بشارت داده است که مورد شفاعت شهیدان خود قرار می‌گیرند.

در این مراسم تمبر یادبود شهید شاخص انتظامی استان همدان در سال 94 شهید والامقام «حسین عبادی» رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات