مصباحی مقدم مطرح کرد

"مبارزه با فساد" و "اقتصاد مقاومتی"، 2 اقدام مهم پساتحریم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:برای داشتن دورنمای مناسب پس از تحریم‌ها باید بر اصل اقتصاد مقاومتی و چگونگی مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی در کشور توجه شود.
کد خبر: ۸۵۷۸۳۵۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، در حاشیه سومین جشنواره ملی برترین شرکت‌های ایران مراسم گرامیداشت حجاج مظلوم جانباخته منا ، با حضور حجت الاسلام محسن قمی عضو مجلس خبرگان رهبری ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات بلند پایه صنعتی و اقتصادی در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد.

آیت الله قمی که والده گرانقدر ایشان نیزکه در جنایات آل سعود در حج سال 1366 در مکه مکرمه به شهادت رسیده بودند، طی سخنانی به بررسی ابعاد فاجعه تلخ منا و نقش رژیم آل سعود پرداخت.

وی افزود: در جمع سفرا و مدیران اقتصادی و صنعتی کشور به بررسی نقش اصل مهم اقتصاد مقاومتی و نیز لزوم پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اتکا به توانمندی داخل کشور پرداخت و سپس از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و صادراتی شرکت‌های برتر کشور بازدید کرد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران با اشاره به فاجعه منا گفت: برای داشتن دورنمای مناسب پس از تحریم‌ها باید با تکیه بر اصل اقتصاد مقاومتی و چگونگی مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی در کشور پرداخته شود.

در ادامه، محمدتقی حسینی قائم مقام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و اسداله عسگراولادی رئیس اتاق بازرگانی ایران - روسیه و ایران - چین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این فاجعه از نقش و دستاوردهای دولت در بخش اقتصاد و تجارت و نیز توقعات و نیازهای بخش خصوصی از دولت یاد کردند .

بنا بر این گزارش سینا سنجری دبیر جشنواره و رئیس انجمن مفاخر صنعتی از جایگاه ستودنی شرکت‌های ایرانی در مبارزه و شکست تحریم‌ها ظالمانه علیه ایران تجلیل کرد وجمعی از شرکتهای موفق و پیشتاز در اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی  در سال 1394 به انتخاب انجمن مذبور تقدیر به عمل آمد .

ارسال نظرات