خبرهای داغ:
سردار گزنی گفت: آنچه در بحث راهیان نور اهمیت ویژه ای دارد موضوع توجه به تداوم راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۷۸۳۲۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس،  آیین نمادین آغاز اعزام 50 هزار دانش آموز بصیر فارس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، جمعی از مسئولان آموزش و پرورش فارس و تعدادی از دانش آموزان شیرازی برگزار گردید.

http://basijnews.ir/files/fa/news/1394/7/15/194639_749.jpg

قدم به قدم سفر راهیان نور گویای حماسه شهداست

سردار گزنی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه امیدواریم توفیق خادمی شهیدان و سرباز خوب بودن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نصیبمان شود، گفت: راهیان نور دانش آموزی یک حرکت بزرگ فرهنگی است، شما دانش آموزان در قالب اردوهای راهیان نور پا به محل ها و یادمان هایی از دوران دفاع مقدس خواهید گذاشت که جای پای شهیدان است، قدم به قدم سفر راهیان نور گویای حضور و حماسه آفرینی ایثارگران و شهدا و خانواده های ایشان است.

راهیان نور ادامه «حرکت فرهنگی عاشورای حسینی» است

وی در ادامه صحبت هایش گفت: دفاع مقدس و راهیان نور امتداد راه مقدس ابا عبدالله (ع)  و حرکت فرهنگی عاشورای حسینی است، در دوران دفاع مقدس شاهد حضور مقتدرانه رزمندگان اسلام بخصوص دانش آموزان بوده ایم که وجود 3500 شهید دانش آموز و فرهنگی در فارس، سند گویای این واقعیت است.

http://basijnews.ir/files/fa/news/1394/7/15/194620_523.jpg

اولین اعزام راهیان نور دانش آموزی فارس در قالب یک کاروان 1200 نفره انجام می گیرد

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینکه اولین اعزام راهیان نور دانش آموزی استان فارس در قالب یک کاروان 1200 نفره از شهرستان های استان فارس انجام خواهد گرفت، گفت: کاروان های راهیان نور وارد سرزمین های مقدسی می شوند، حضور دانش آموزان در این مناطق رفتار و اعمال ایشان را تحت تاثیر قرار می دهد که دل نوشته های ایشان پس از سفرهای راهیان نور موید همین موضوع است.

توجه به تداوم راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس اهمیت ویژه ای دارد

وی افزود: آنچه در بحث راهیان نور اهمیت ویژه ای دارد موضوع توجه به تداوم راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که امروز باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شده است، دستاورد حماسه بزرگ دفاع مقدس، استقلال ایران، عزت و سربلندی ملت ایران و جایگاه ویژه ایران اسلامی در جهان اسلام است.

http://basijnews.ir/files/fa/news/1394/7/15/194622_299.jpg

فرصت حضور در راهیان نور را غنیمت بشمارید و ذخیره و توشه ای الهی فراهم آورید

سردار گزنی در پایان صحبت هایش خطاب به دانش آموزان گفت: از شما انتظار دارم و حماسه آفرینی شهدا در این سرزمین های مقدس را بعنوان الگویی برای خود قرار دهید تا در زندگی آینده و مسئولیت های پیش رو همواره به یاد شهدا باشید، ،فرصت حضور در راهیان نور را غنیمت بشمارید و ذخیره و توشه ای الهی فراهم آورید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها