خبرهای داغ:
روزبه در اولین جلسه گروه اقتصادی استان:

سازمان مدیریت فرهنگ رشد و توسعه را به گفتمان غالب استان تبدیل کند

استاندار قزوین در اولین جلسه گروه اقتصادی استان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی می تواند فرهنگ رشد و توسعه را به گفتمان غالب دراستان تبدیل کند.
کد خبر: ۸۵۷۸۲۲۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین، مرتضی روزبه استاندار استان در اولین جلسه گروه اقتصادی اظهار کرد: روند کارها حتی در ادارات و سازمان های نیز اکر با انگیزه شخصی مدیران و مسئولان همراه نباشد پیشرفت نخواهد کرد تنها با تکیه بر جلسات و تبادل نظر پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر تقویت بخش اقتصاد ضروری است و فراهم اوردن زمینه اشتغال در استان نیز از وظایف مدیران می باشد از سوی دیگر، قزوین از مناطقی است که در حوزه اقتصاد مقاومتی می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد و مدل هایی را برای توسعه منطقه ارایه دهد و در این مورد نباید زمان را از دست بدهیم.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به زیرساخت های گردشگری،تقویت صنعت توریسم،و شناساندن بیشتر توانمندی های استان ادامه داد: در خصوص احداث پروژه های شهری نیز در مقایسه با زیرساخت های گردشگری بایستی اولویت بندی شود و در این خصوص لازم است تدابیر لازم اتخاذ گردد.

وی در ادامه بر تکمیل پروژه امامزاده حسین نیز به عنوان یکی از طرح های مهم گردشگری در استان تاکید کرد.

 این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان مدیریت  و برنامه ریزی موتور محرکه استان  باشد و این سازمان نباید از فضای کارشناسی خارج گردد بلکه قادر است ادبیات و رفتار مدیریتی را در استان اصلاح کند در حالی که سیاسی کاری نباید جایگزین منطق مدیریتی شود.

 به گفته وی ،از ظرفیت افراد صاحب نفوذ می توانیم در پیشبرد اهداف اقتصادی و پیشرفت و توسعه استان بهره مند شویم  در همین راستا است که سازمان مدیریت می تواند فرهنگ رشد و توسعه را به گفتمان غالب در استان تبدیل کند.

 استاندار بر تنظیم تقویم برگزاری جلسات گروه اقتصادی تاکید کرد و افزود: این جلسات می تواند همراه با بحث های نظری باشد.

1002/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها