خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی جریان شناسی تکفیری و سلفی با حضور حجت الاسلام ایمانی عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب و کارشناس مسائل غرب آسیا و شمال آفریقا برای معلمان و اساتید حوزه دین در بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۸۲۱۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: کارگاه آموزشی معلمان و اساتید حوزه دین با موضوع گروه های تکفیری و سلفی برگزار می شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این کارگاه با حضور سخنران کشوری حجت الاسلام دکتر ایمانی عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب و کارشناس مسائل غرب آسیا و شمال آفریقا به مدت دو روز و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی معلمان و اساتید دینی با جریان های تکفیری و سلفی دانست و عنوان کرد: شکل گیری و انشعابات این گروه های منحرف از ابتدا تا کنون ، توجه به جریاناتی که در دنیای اسلام توسط گروهای تکفیری و سلفی بوجود آمده از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی است.

لطفیان با تاکید بر اینکه این گروهها به نام اسلام در سنگر جنگ علیه اسلام شمشیر می کشند، گفت: برگزاری این گونه کارگاه ها و دوره های آموزشی را از ضرورتها در بین اقشار مختلف جامعه بخصوص معلمان و اساتید حوزه دین است.

وی عنوان کرد: بصیرت افزایی فرهنگیان و با محورهای فرهنگی، تربیتی در جامعه و آشنایی با گروههای تروریستی را از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی دانست.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: افزایش بصیرت در خصوص جریانهای تکفیری و سلفی و شناخت گروه های سلفی و تکفیری از جمله اهداف این کارگاه آموزشی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها