خبرهای داغ:
زهرا نصیری
ازابتدای امسال تا کنون یک هزارماهواره به صورت کاملاً داوطلبانه به سپاه تحویل داده شده ویک هزارماهواره دیگرنیز آماده تحویل است.
کد خبر: ۸۵۷۸۱۷۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، بااشاره برگزاری رزمایش الی بیت المقدس میثاق با ولایت با شعار تحکیم بیعت با رهبری در روز های 16 و 17 مهرماه در استان اصفهان گفت: این رزمایش با حضور 87 گردان‌ واکنش سریع بیت المقدس، 5 گردان کوثر خواهران، 6 گردان امام حسین(ع) و 4 گردان امام علی(ع) برگزار می‌شود.

سردارمجتبی فدا، درنشست خبری خود درجمع خبرنگاران تاکید کرد:حفظ و انسجام گردان‌های رزمی بسیج، انجام عملی تاکتیک‌های آموزش داده شده، ارتقاء آمادگی امنیتی و معنوی، آمادگی جسمانی، تحکیم کنترل و فرماندهی در سلسه مراتب سازمانی و اعلام آمادگی به مسئولان به ویژه رهبر معظم انقلاب از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی بیان داشت: برای انجام این رزمایش فراخوان 4 ساعته در پایگاه‌ها، فراخوان 8 ساعته در گردان‌ها و فراخوان 24 ساعته در رزمایش‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که در طول سال برای اعضاء گردان‌ها اجرا می‌شود.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: اجرا و تمرین عملیات دفاع از کوی و برزن به صورت واقعی یا شبیه‌سازی، تاکتیک عملیات کمین یا ضد کمین، کنترل معابر، دفاع از مراکز حساس و حیاتی، کنترل جمعیت، مقابله با ناآرامی وعملیات بازپس‌گیری از جمله برنامه‌هایی است که در این رزمایش انجام می‌شود.

فدا افزود: همایش اقتدار بسیجیان نیز در شهر اصفهان روز پنج شنبه در ستاد فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) با حضور دکتر حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار می‌شود و این همایش در شهرستان‌ها در روز جمعه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: درروزپنج شنبه نیزهمایش ائمه جمعه و جماعات به مناسبت فرارسیدن ماه محرم با حضور آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان روز پنج شنبه 17 مهرماه سال جاری در نمازخانه ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان برگزاری این رزمایش هفته گذشته بود که با توجه به همزمانی این ایام با حادثه تلخ منا و داغدار شدن ملت عزیز ایران، زمان برگزاری یک هفته به تعویق افتاد ولی قطعا پیام بسیجیان در این رزمایش اعلام آمادگی همه جانبه به دشمنان داخلی و خارجی است که امیدواریم آل‌سعود و حتی صهیونیسم نیز این پیام را درک کنند.

جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان با اشاره به اعزام نخستین گروه راهیان نور دانش‌آموزی گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به استعداد 53 هزارنفر با مشارکت آموزش و پرورش از فردا آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات