خبرهای داغ:
سردار غلامرضا احمدی، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با حضور در منزل شهیدان آیت رحیمی و سید محمود و سید داوود سجادی با خانواده معظم این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۵۷۸۱۵۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی، فرمانده، حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه، حسین مشرفیان معاون نیروی انسانی و دیگر مسئولین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با حضور در منزل شهیدان آیت رحیمی و سید محمود و سید داود سجادی، از شهدای دوران دفاع مقدس، با خانواده معظم و معزز این شهیدان دیدار و گفتگو کردند.

سردار احمدی در این دیدار طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: وظیفه قدردانی از ایثارگران بویژه شهیدان، فریضه ای عینی و تعینی و همیشگی است.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است، ابراز کرد: ما در حقیقت، انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبروی و حیثیت را از برکت خون پاک شهدای عزیزمان داریم.

فرمانده سپاه استان قم خانواده‌هاي معظم شهدا را موجب افتخار دانست و افزود:شهادت برنده‌ترین سلاحی است که هیچ دشمنی توانایی مقابله در برابر آن را ندارد.

خانواده معظم شهیدان رحیمی و سجادی در این دیدار ها نیز ضمن بیان خاطراتی از فرزندان شهیدشان، آحاد مردم و بخصوص جوانان را بر ادامه راه شهدا و اطاعت از فرامین رهبری سفارش نمودند.



عکس از مجتبی ناظمی

ارسال نظرات