خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد

ترویج فرهنگ ناب بسیجی هدف اصلی خبرگزاری بسیج

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: خبرگزاری بسیج به دنبال ترویج فرهنگ ناب بسیجی در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۷۸۱۴۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی‌اکبر کریم‌پور در مراسم افتتاحیه همایش آموزشی خبرمگاران افتخاری بسیج استان همدان هدف از برگزاری این همایش را آشنایی خبرنگاران بسیجی با اصول خبرنویسی بر شمرد و اظهار داشت: این دوره آموزشی بر اساس ابلاغیه سازمان بسیج به مدت دو روز در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سرفصل‌های آموزشی این کارگاه افزود: رسالت مهم خبرنگاران اطلاع‌رسانی درست و آگاهی‌بخشی به مردم است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و جایگاه و رسالت خبرنگار تصریح کرد: خبرگزاری بسیج به دنبال ترویج فرهنگ ناب بسیجی در جامعه است.

وی با بیان اینکه در این دوره از اساتید برجسته دانشگاهی برای آموزش مطالب استفاده شده است، گفت: علاقه‌مندان با مراجعه به سایت خبرگزاری بسیج و ثبت نام در باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج و دریافت کد پیگیری می‌توانند در این باشگاه عضو شده و فعالیت داشته باشند.

کریم‌پور با اشاره به فعالیت خبرگزاری بسیج استان همدان اضافه کرد: در حال حاضر همدان رتبه چهارم خبرگزاری بسیج در کشور را دارد که امید است با همت والای خبرنگاران و فعالان این عرصه به جزو رتبه نخست قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان کارگاه آموزشی نیز از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته شده و برای خبرنگارانی که نمره قبولی کسب کرده باشند گواهی پایان دوره صادر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات