خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با تاکید بر بزرگداشت 13 آبان گفت: تبیین جنایت های استکبار جهانی برای دانش آموزان و نسل های آینده ضروری است.
کد خبر: ۸۵۷۸۰۸۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از خبرگزاری اداره کل روابط عمومی استانداری،ایوب رحیمی"بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم 13 آبان با بیان این مطلب افزود:13آبان  در تاریخ ملت ایران ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به عملکرد و دشمنی های استکبار جهانی بر علیه جمهوری اسلامی گفت: علی رغم برپایی مذاکرات  با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری استکبار و ایادی آن از دشمنی با آرمان های اسلامی دست بردار نیستند زیرا ستیز آنها با انقلاب،و قرآن ماست و مدام درصدد ضربه زدن هستند و اگر پای میز مذاکره نشستند چاره ای جز این نداشتند و کار دیگری از آنها بر نمی آمد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به جنایت آل سعود در فاجعه ی دلخراش منا گفت:آل سعود  انقدر گستاخ ،پررو و از خود راضی هستند که بعد از فاجعه ی منا کوتاه نمی آمدند و مواضع روشنگرانه ی رهبری مانند همیشه آنها را سر جای خود نشاند.

رخداد حادثه منا نیازمند بررسی است

به گفته وی ،حادثه ای که در حرم امن الهی اتفاق افتاد از نظر ما بایستی بطور دقیقی مورد بررسی قرار گیرد و به هیچ وجه قابل گذشت نیست.

وی با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن یوم اله 13 آبان در ادامه بیان کرد:تبیین جنایت های استکبار جهانی برای دانش آموزان ونسل های آینده ضروری است و نسل های بعدی باید بدانند که استکبار جهانی چه جنایاتی را بر علیه مردم و انقلاب اسلامی مرتکب شده است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی متعلق به همه ی مردم است و مردم بایستی از امکانات کشور بهره مند شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه بر مشارکت کلیه ادارات،سازمان های دولتی،دانشگاه ها، و اقشار مختلف مردم در بزرگداشت یوم اله 13 آبان تاکید کرد.

وی ادامه داد: برنامه های تاثیر گذار و خوبی بایستی برای گرامیداشت این روز مهم تدوین شود تا اثر گذاری مناسبی در جامعه بویژه دانش آموزان و دانشجویان داشته باشد.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها