شهردار میامی گفت: پرداخت نكردن به موقع عوارض شهری را سبب ایجاد اختلال در اجرای طرح‌های عمرانی و شهرسازی مي شود.
کد خبر: ۸۵۷۸۰۶۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
علیرضا سالار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی گفت:یکی از رویکردهای مدیریت شهری تامین زیرساخت ها و ارائه خدمات بهینه به شهروندان، افزایش سرانه ها و توسعه فضاهای خدماتی و رفاهی و ... می باشد که این هدف از طریق پرداخت عوارض محقق خواهد شد.

وی افزود:پرداخت عوارض از سوی شهروندان عزیز موجب شکوفایی شهر در همه ابعاد خواهد شد کهتحقق این امردرسایه افزایش بودجه شهرداریاتفاق می افتدکه در نهایت موجب ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود.

شهردار میامی تصریح کرد: نهاد شهرداری، هزینه خدمات شهری را از طریق دریافت عوارض شهری و بهای خدمات از شهروندان دریافت می‌كند و پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را برای خدمات‌رسانی بهتر، یاری می‌دهد.

سالار با یبان اینکه هزینه‌های خدماتی شهروندان، ازطریق گرفتن بهای خدمات تأمین می‌شود، خاطر نشان کرد: هزینه های خدمات شهری شامل هزینه‌های پاكسازی خیابان‌ها ومعابر، جمع‌آوری، حمل و دفن زباله، خدمات آتش نشانی، آسفالت، سنگفرش ، گسترش و نگهداری بوستان‌ها و فضای سبز است.
شهردار میامی پرداخت نكردن به موقع عوارض شهری را سبب ایجاد اختلال در اجرای طرح‌های عمرانی و شهرسازی دانست و افزود: شهروندان و كسبه در راستای همكاری با شـهرداری نسبت به پرداخت به موقع و منظم عوارض اقدام كنند تا این نهاد غیردولتی برای خدمات رسانی بیشتر، دچار كمبود بودجه و اعتبارات نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها