در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به همت پلیس راه آهن شمالشرق صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شاهرود در پاسگاه انتظامی اداره کل راه آهن شمالشرق برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۰۵۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در صبحگاه مشترک پلیس راه آهن شمالشرق که با حضور پرسنل راه آهن،مدیرکل و پرسنل ناحیه راه آهن شمالشرق،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کارمندی الحدید در پاسگاه نیروی انتظامی راه آهن شمالشرق برگزار شد، سرهنگ پاسدار مالکی رئیس پلیس راه آهن شمالشرق در سخنانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به مقایسه ای بین عملکرد فعالیت های پلیس راه آهن در یکسال گذشته اظهار کرد: در موضوعات مختلف ما با کاهش حوادث و خطرات روبرو بده ایم و با برنامه ریزی های انجام شده تلاش نمودیم تا بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مردم و مسافرین راه آهن باشیم.

وی افزود: نظم و قانون در جامعه سبب ایجاد امنیت و آرامش می شود و این بسیار مهم و قابل تامل است که باید قانونمند باشیم و به قانون و ماموران قانون احترام بگذاریم.

مالکی با اشاره به نقش پلیس در برقراری آرامش روانی در جامعه بیان کرد: پلیس به عنوان مامور قانون و برقراری نظم و امنیت با حضور خود می تواند آرامش را برای جامعه به ارمغان بیاورد و امنیت روانی جامعه را حاصل نماید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تسلیت جانباختگان فاجعه منا با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در جامعه و تقدیر از فعالیت های نیروی انتظامی در این راستا گفت: جامعه ای که از امنیت و اقتدار برخوردار است بالنده و پیشروست و نیروی مقتدر نیروی انتظامی در این راستا می تواند اثرگذار باشد.

سیدمحمدرضا هاشمی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت نیروهای نظامی و انتظامی خود در اوج افتخار و ایستادگی و اقتدار است و باید از زحمات شما عزیزان تقدیر و تشکر نمود.

مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) نیز در این برنامه با تقدیر از فعالیت های نیروی انتظامی راه آهن در برقرار نظم و انظباط در سیستم ریلی کشور عنوان کرد: حضور نیروی انتظامی سبب ایجاد امنیت و آرامش در مسافران و همکاری با برگزاری برنامه ها می شود.

در پایان این مراسم هدایایی به برگزیدگان مسابقات فرهنگی ورزشی پلیس راه آهن شمالشرق(1) اهدا شد.

قرائت دکلمه و اجرای سرود از دیگر برنامه های این صبحگاه مشترک بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها