خبرهای داغ:
سردار سپهر در قم:

هیئت‌های غربی و سیاسی با هدف ترویج فرهنگ غربی در ایران حضور می‌یابند

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: حضور هیئت‌های غربی و سیاسی برای حضور در ایران در راستای این است که فرهنگ غربی در جامعه نشر داده شود.
کد خبر: ۸۵۷۸۰۲۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از تسنیم، سردار محمدحسین سپهر در ششمین همایش فرهنگ ‌یاران مداح و مدیحه‌سرای پاسدار که در دانشگاه شهید محلاتی قم برگزار شد، با تاکید بر مقابله با خطر نفوذ آمریکا در منطقه اظهار داشت: ما باید به آیات الهی توجه کنیم که درمورد خطر نفوذ دشمن میان مسلمانان اشاره کرده و خواستار مقابله با آن شده است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اقدامات دولت آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی افزود: راهبرد اصلی آمریکا سرنگونی نظام ایران است که از طریق تشدید تحریم‌ها و گزینه نظامی و نفوذ در کشورمان به‌دنبال رسیدن به این هدف هستند.

سردار سپهر با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی دولت آمریکا بیان کرد: آمریکا به وسیله گزینه نظامی و تشدید تحریم‌ها نتوانست ملت استوار ما را زمین گیر کند و در این زمینه به هدف خود نرسید.

وی با تاکید بر لزوم توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر نفوذ آمریکا در منطقه و کشورمان عنوان کرد: پس از اینکه دولت آمریکا در حمله به کشورمان ناکام ماند و تحریم‌های ظالمانه آن‌ها با ایستادگی ملت‌مان خنثی شد، سومین راه که نفوذ در منطقه و کشورمان است را در دستور کار قرار دادند و در این راستا مذاکرات را در دستور کار قرار دادند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: حضور هیئت‌های غربی و سیاسی برای حضور در ایران در راستای این است که فرهنگ غربی در جامعه نشر داده شود که در کنار آن مصرف‌گرایی افزایش پیدا می‌کند و زمینه برای تثبیت حضور بیگانگان در نظام اسلامی بیشتر می‌شود.



ارسال نظرات