خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: فراموشی رشادت‌های دفاع مقدس یکی از تهدیدهای جامعه اسلامی است که امیدواریم بازماندگان آن دوران با بازگو کردن رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس بتوانند از این تهدید جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۵۷۸۰۱۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد حسینی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه پشتیبانی و تدارکات هشت سال دفاع مقدس که در تالار امیران قم برگزار شد، عنوان کرد: هر چند هشت سال دفاع مقدس سرشار از هزاران آیات نورانی است که هنوز نتوانسته لیستی جامع از آن‌ها تهیه کنیم اما افتخارآفرینی‌های مردم قم در دوران دفاع مقدس مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه مردم شهر قم بسیاری از هزینه‌های جنگ تحمیلی را تامین کرده‌اند مطرح کرد: فراموشی رشادت‌های دفاع مقدس یکی از تهدیدهای جامعه اسلامی است که امیدواریم بازماندگان آن دوران با بازگو کردن رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس بتوانند از این تهدید جلوگیری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از نقش بخش تدارکات و پشتیبانی جنگ تحمیلی یاد و خاطرنشان کرد: برای تامین نیازهای دفاع مقدس کمیته‌های مختلفی شکل می‌گرفت تا اقشار مختلف جامعه بتوانند در این امر مشارکت داشته باشند.

وی عزت کنونی جامعه اسلامی را مدیون رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس دانست و ادامه داد: الگوبرداری از سبک زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌تواند جوانان جامعه را به سمت تعالی هدایت کند.

حسینی با اشاره به اینکه تحقق خواسته‌های امام راحل از اهداف مردم جامعه اسلامی است، مطرح کرد: رزمندگان جبهه جنگ نرم همانند رزمندگان دفاع مقدس از فرمان ولی فقیه خود تبعیت می‌کنند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها