خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد

دستگیری اسیدپاش مجرم در نهاوند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری اسیدپاش شرور و مجرم نهاوندی تحت تعقیب درحالی‌که اقدام به خودسوزی کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۸۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محسن اقبالیان اظهار داشت: حدود دو هفته گذشته براثر اسیدپاشی یک مجرم معتاد به روی پدر خود و مأموران نیروی انتظامی سه نفر از کارکنان نیروی انتظامی و پدر فرد مجرم دچار جراحت شدند.

وی در تشریح علت اسیدپاشی اظهار کرد: پدر این فرد معتاد به دلیل آزار و اذیت فرزند معتاد خود به مراجع قضایی شکایت می‌کند و حکم جلب فرزند خود را دریافت می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: پس‌ازاینکه پدر فرد معتاد از حضور سه مأمور و پدر خود در پشت درب منزلش مطلع می‌شود به پشت‌بام فرار کرده و ازآنجا نسبت به اسیدپاشی پدرش و سه مأمور نیروی انتظامی اقدام می‌کند.

وی گفت: این فرد معتاد پس از اسیدپاشی از محل جرم متواری می‌شود و تلاش پلیس برای دستگیری وی شروع می‌شود.

اقبالیان عنوان کرد: اقدامات گسترده پلیس در چندین روز گذشته با انجام بازرسی‌های متعدد از مخفیگاه وی و رصد اطلاعاتی سبب شد تا در نیمه‌های شب گذشته این مجرم 32 ساله در مخفیگاهش دستگیر شود.

وی اظهار داشت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی آخرین محل مخفیگاه وی شناسایی و به‌صورت ضربتی به محاصره پلیس درآمد و با رعایت همه جوانب امنیتی در یک اقدام هماهنگ مأموران وارد مخفیگاه متهم شدند و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: فرد مجرم با دیدن مأموران نیروی انتظامی اقدام به خودسوزی و آتش زدن منزل می‌کند که سریعاً توسط مأموران نیروی انتظامی نسبت به خاموش کردن آتش اقدام می‌شود.

وی بیان داشت: مجرم با این آتش‌سوزی که به‌وسیله بنزین انجام‌شده بود، سعی در فرار از دست مأموران را داشت ولی با تلاش مأموران نیروی انتظامی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت و نجات یافت.

اقبالیان افزود: در حادثه اسیدپاشی اتفاق افتاده خوشبختانه سه نفراز مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر از پرسنل نیروی انتظامی به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان بعثت همدان منتقل شد که حال عمومی وی رو به بهبودی است.

وی در پایان عنوان کرد: پلیس به‌شدت با اراذل‌واوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت اجتماعی به‌شدت برخورد خواهد کرد و در راستای ایجاد جامعه‌ای امن و با آرامش تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار