مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر گفت: آل‌سعود با این جنایت‌ها مقدمات نابودی خود را فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۵۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدامین کشاورز امشب در نشست بصیرتی بسیجیان شهر بوشهر، اظهار داشت: امروز ما در جامعه اسلامی ایران هزاران هزار شهید و ایثارگر داریم که در جنگ تحمیلی از جان خود برای حفظ اسلام

گذشتند و ما و شما امروز باید قدردان این همه ایثار و فداکاری باشیم و نگذاریم که خون این عزیزان پایمال شود .

کشاورز تاکید کرد: در این برهه زمانی اگر ما کوچک ترین کار در خلاف جهت اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و ولایت فقیه انجام دهیم در آخرت باید جوابگو شهدا و امام شهدا باشیم .

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تمام عمر خود را فدای احیای اسلام کرد و نام این انقلاب را جمهوری اسلامی ایران گذاشتند نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر چون آینده‌نگر بودند و قصد احیای اسلام را در تمام دنیا را داشتند و امروز ما شاهد هستیم که این انقلاب با نام امام خمینی (ره) در تمام دنیا شناخته شده است و کشورهای اسلامی از الگوی انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و به این باور رسیده‌اند که می‌شود یک اسلام سیاسی داشت و جامعه را با اسلام ناب محمدی(ص) اداره کرد.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر ادامه داد: امام خمینی استکبارستیز بود و همیشه آمریکا را شیطان بزرگ مینامید و زیر بار زور نمی‌رفت و به خدا توکل می‌کرد و خدا هم در برهه‌های مختلف این مرد بزرگ را یاری می‌کرد. کشاورز افزود: در اندیشه امام خمینی(ره) دولت‌های زورگو و خودفروخته جایی نداشتند و مردم کشورها را وادار می‌ساختند که جلوی زور بیاستند و نگذارند کشورهای مستکبر در اداره امور این کشورها دخالت کند.

وی تاکید کرد: در حوادث حج امسال ما ردپای کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی را در این بازی کثیف سعودی‌ها به وضوح مبی‌نیم. حوادثی که امسال در حج رخ داد از حکام سعودی بعید نبود آنها بازیچه دست آمریکای‌ها و صهیونیسم‌ها هستند و دیگر قادر به اداره و برگذاری حج نیستند. فاجعه منا که دردناک‌ترین حوادث تاریخ حج بود هزاران مسلمان بی‌گناه زیر دست و پا له شدند و نیروهای سعودی نظاره گر جنایت خود بودند و بعد از این اتفاق هم کمک‌رسانی لازم را صورت ندادند.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر تصریح کرد: شواهد نشان می‌دهد که این حوادث طرح نقشه آمریکای صهیونیستی بوده که مسیرها بسته شود چون سابقه نشان داده ازدحام جمعیت حادثه‌آفرین است و با بستن راه می‌توان مسلمانان بیشتری را از بین برد.

کشاورز اضافه کرد: کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک مسلمانان جهان بوده و کاری که آنها در طول سالها نمی‌توانستند انجام دهند عربستان سعودی با بستن دو ساعت راه انجام داد تا شرکای خود را راضی نگه دارند.

وی در پایان گفت: حکام عربستان چند مدت است که استراتژی خود را از بین بردن و کشتن مسلمانان بی گناه کرده از جنگ و بمب باران یمن شروع شد تا امروز که حادثه منا را ترتیب دادند و خود را با طناب پوسیده آمریکا و صهیونیسم به چاه انداختند و راه برگشتی ندارند و با این کارها مقدمات نابودی خود را فراهم کردند و حکام سعودی با این جنایات روز به روز در کشورهای اسلامی منفورتر می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات