خبرگزاری بسیج: بارزترین پیام و محورهای وصیت نامه اغلب شهدا تاکید بر به پاداشتن نماز و پیروی از ولایت فقیه بوده است که این دو نقش مهمی در حفظ ارزش ها در همه اوار داشته است
کد خبر: ۸۵۷۷۹۴۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ شهید احمد بقرایی نسب نیز، در پیام خود تاکید کرده است: در نماز جمعه شرکت کنید، نماز اول وقت را ترک نکنید،  پیرو امام باشید و به سخنان حکیمانه اش عمل کنید، جبهه ها را خالی نگذارید و راه شهدا را ادامه دهید .

 این بسیجی وصیت نامه اش را با آیه ای از قرآن آغاز کرده است: ( ولا تَقوُلوا لِمن یُقتَل فِی سَبیل الله اَمواتا بَل اَحیاءٌ وَلکِن لَا یَشعُروُن )

آن کسی که در راه خدا کشته شد مرده نپندارید بلکه او زنده ابدی است ولیکن شما این حقیقت را نخواهید دانست.

وی در ادامه آورده است: با سلام به منجی عالم بشریت مهدی موعود ( عج الله تعالي فرجه الشريف )و درود و سلام به سالار شهیدان امام حسین ( عليه السلام ) و درود بر امام امت، قلب تپنده امت و درود به روان پاک شهدایی که همچون شمع سوختند تا دیگران از نورشان استفاده کنند و درود بر خانواده شهدا و پدر و مادر گرامیم وصیت نامه ای را هر چند ناقص است اما برای اینکه یادگاری از خود بجای گذاشته باشم می نویسم.

 گواهی می دهم به وحدانیت و یگانگی خدایی که شایسته عبادت است. الهی از در گاهت آمرزش می طلبم که نتوانستم آنطور که باید و شاید به آنچه فرمان دادی عمل کنم و عصیان کردم و به فرمانت که به وسیله قرآن و پیامبرت نازل گردانیدی عمل کردم. خدایا با این همه گناهانم از درگاهت خواستارم که با فضلت با من رفتار کنی و مرگ مرا همچون مرگ محمد (ص) و آل او قرار دهی و مرا با شهیدان محشور بگردانی . عزیزانم ما برای اینکه رضای خدا را بدست آوریم باید بهترین اعمال را که خدا فرموده انجام دهیم و به فرموده حضرت محمد (ص)یکی از مهمترین اعمال جهاد در راه خدا است. این دنیا هیچ گاه جای ماندن نبوده و نیست دیر یا زود باید بار سفر را بست و از این دیار به دیار دیگر راهی شد پس چه بهتر که این رفتن برای دفاع از حق مظلومین و بر پا کردن عدالت الهی باشد. بیایید از این دنیای فانی دل کنده و به صف یاران خدا بپیوندیم و من برای ادای حق به خدا و مسلمانان این راه را انتخاب نمودم وامیدوارم که خداوند از من قبول گرداند. و سخنی با پدر و مادرم می گویم که با هزاران دشواری و سختی مرا بزرگ کردند ، از شما پدر و مادر گرامیم می خواهم که مرا حلال کنید و با شهادت من هیچ گونه خللی در وجودتان وارد نشود ، شکر خدا را بجا آورید که چنین سعادتی نصیبتان گردیده است . هر موقع دلتنگ شدید وخواستید برای من گریه کنید به یاد عاشورا و شهادت امام حسین ( عليه السلام )و یارانش بیافتید و برای آنها گریه کنید و شما ای برادرهای خوبم همچون امام سجاد ( عليه السلام )وظیفه  دارید که پیام شهدا که خواستار اسلام و بر پایی عدل بوده اند را برسانید و اینکه هرگز مانند مردم کوفه امام را تنها نگذارید و دنباله رو راه شهیدان باشید ، کارهایی که رضای خدا در آن است انجام دهید و به یاد داشته باشید آنان که رفته اند ، کاری حسینی  کردند و آنهایی که مانده ا ند کار زینبی باید کنند. و ای خواهرانم شما نیز با حجاب و صبر خود همچون زینب (س) دنباله رو راه شهیدان باشید. در پایان می گویم اگرجنازه من به دست شما رسید در بهشت زهرا(س) دفن کنید به امیدی که خون من قطره ای از سیلی باشد که درخت اسلام را آبیاری می کند . به امید روزی که به فرمان امام زمان ( عج الله تعالي فرجه الشريف )پرچم لا اله الا الله در تمام دنیا به اهتزاز درآید .

شهید احمد بقرایی نسب سال 1346 در ورامین چشم به جهان گشود و سال 1350 به همراه خانواده  به باقرشهر نقل مکان کردند .

 تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در باقرشهر به پایان رساند و دبیرستان را در شهرری  ادامه داد و در پایگاه شهید رجایی به عضویت بسیج در آمد . او هفت مرحله عازم جبهه شد و سیزدهم اردیبهشت سال 65 در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نایل گردید.   پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا ( سلام الله عليها) قطعه 53 ردیف  133  به خاک سپرده شد. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

 

 

 

ارسال نظرات