در حاشیه تشییع پیکر "حسن دانش" نخبه قرآنی یزد

فخرالدینی: 13 مراسم بزرگداشت برای "حسن دانش" برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه تمام مسئولیت فاجعه منا به عهده رژیم بی‌کفایت آل‌سعود است، گفت: 13 مراسم بزرگداشت برای"حسن دانش" برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۲۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی در حاشیه مراسم تشییع پیکر حسن دانش نخبه قرآنی استان یزد که در فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کرد، با بیان اینکه مسئولیت تمام فاجعه منا به عهده رژیم بی‌کفایت آل‌سعود است، اظهار داشت: تمام ملت ایران در راستای بیانات مقام معظم رهبری آماده دادن پاسخی سخت و دندان‌شکن به مستکبران جهان به ویژه آل‌سعود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر نخبه قرآنی استان یزد را نشانه علاقه و ادب مردم دارالعباده به قرآن و قاریان قرآن کریم دانست.

وی با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین اهداف و رسالت‌های دین اسلام بین ملت‌های مختلف دنیا افزود: ولایت‌مداری و تبیعت از دستورات قرآن مهم‌ترین دلیل وجود وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر کفار و مستکبران است.

فخرالدینی برگزاری مراسم ختم، سه‌شنبه 14 مهر بعد از نماز مغرب و عشا از سوی حوزه علمیه مصلی یزد و برگزاری مراسم ختم پنجشنبه 16 مهر بعد از ساعت هفت و 30 دقیقه در مسجد روضه محمدیه از سوی نماینده ولی فقیه در استان یزد، استاندار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، را از جمله برنامه‌های تدوین شده در استان یزد دانست.

فخرالدینی افزود: مراسم سوم حسن دانش پنجشنبه 16 مهر از ساعت 15:30  از منزل پدر وی به سمت امامزاده جعفر(ع) یزد در جوار تربت این نخبه قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد مراسم ختمی هم از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه و جامعه قرآنی استان یزد، جمعه 17 مهر در مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محفل انس با قرآن، با حضور اساتید کشوری جامعه قرآنی و مراسم‌های مختلف ختم و هفت نخبه قرآنی استان یزد از سوی نهادهای دولتی و خانواده آن مرحوم از دیگر برنامه‌های تدوین شده در راستای ادای احترام به تربت پاک حسن دانش نخبه قرآنی استان یزد است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار