در سومین روز از هفته نیروی انتظامی، فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی بهاباد با فرماندار دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۱۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: در سومین روز از هفته نیروی انتظامی، فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی بهاباد با فرماندار دیدار نمودند.

فرماندار بهاباد:

رفتار نیروی انتظامی با مردم باید محبت آمیز و احترام آمیز باشد/ آموزش و آگاه کردن شهروندان نسبت به ترفندهای مزاحمین امنیت باید قسمت مهمی از کار نیروی انتظامی باشد

فرماندار بهاباد در این دیدار با تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی جهت تأمین امنیت در شهرستان با بیان اینکه این نظام بر پایه خون شهدا بنیانگذاری شده است گفت: نیروی انتظامی شهدای زیادی را تقدیم نموده است و بر جبین این نهاد مقدس نور شهدا نورافشانی می کند.

"عباس اقبال" به اعتماد مردم به نیروی انتظامی و روشن بودن خدمات آنها برای مردم اشاره نمود و گفت: در جریانات متعدد از جمله مبارزه با اشرار، مبارزه با قاچاق و تأمین امنیت مردم، نیروی انتظامی تا پای جان ایستاده است.

وی به وجود امنیت در شهرستان بهاباد اشاره نمود و گفت: درست است که بحمدا... امنیت در منطقه ما وجود دارد امّا نیروی انتظامی هر لحظه بایستی آمادگی خود را برای مقابله با برهم زنندگان امنیت مردم حفظ کند.

اقبال، مردم را بزرگترین سرمایه کشور دانست و اظهار داشت: قدرت کشور ما متکی به این مردم است و هر حکومتی که مردم از آن رضایت داشته باشند در آن کشور ثبات و امنیت وجود دارد؛ لذا باید قدر این مردم را بدانیم.

رئیس شورای تأمین شهرستان بهاباد با بیان اینکه رفتار با مجرمین هم باید احترام آمیز باشد گفت: نیروی انتظامی باید به نحوی عمل کند که عموم مردم آنها را پناهگاه خود بدانند و رفتارشان با مردم محبت آمیز و احترام آمیز باشد.

وی تأکید کرد: اقتدار نیروی انتظامی باید به نحوی باشد تا افراد شرور و کسانی که می خواهند امنیت را برهم بزنند فکر خدشه دار کردن امنیت مردم در ذهن آنها خطور نکند.  

اقبال، اجرای قانون را نیازمند فرهنگ سازی دانست و گفت: آموزش شهروندان و آگاه کردن آنها نسبت به ترفندهای مزاحمین امنیت مردم باید قسمت مهمی از کار نیروی انتظامی باشد.

وی ارتباط و استفاده نیروی انتظامی از اجتماع مردم در ایجاد امنیت را بسیار مؤثر دانست و گفت: باید با حضور در مساجد، مدارس و محل های اجتماع مردم، مسائلی که مربوط به مردم است گفته شود تا کارهای لازم را برای برقراری امنیت انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات