خبرهای داغ:
سردار خرّم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلماس:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: باید برای افزایش عمق وحدت بهترین وجه درصیانت از مرزهای کشورمان در آذربایجان غربی پدید آمده است.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۰۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلماس اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با مکتب مردم ایران و وحدت موجود در کشور دشمنی دارند و همیشه سعی در اختلاف افکنی برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام می نمایند که به لطف الهی و بصیرت مردم و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که اعتقادات و عواملی که باعث اقتدار امت اسلامی می شوند را بشکنند که در کشورهایی مانند عراق و لبنان و سوریه از عدم وجود رهبری بین مردم ابتدا منجر به سو استفاده دشمنان اسلام گشت ولی در عراق با حضور و فتوای مرجعی عالیقدر همچون آیت الله سیستانی مردم در دفاع از اسلام با تکیه بر ولایت، مکتب، اعتقادات، آرمان ها و ارزش ها بعنوان عوامل وحدت تلاش بسیار با ارزشی انجام داده اند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: جهت گیری انقلاب اسلامی در بیرون از مرزها بهترین و عالیترین مسیر خود را می پیماید و امروز خط مقدم انقلاب اسلامی در شمال آفریقا، کنار دریای مدیترانه و تنگه باب المندب قرار گرفته و چهره ای مقتدر را برای انقلاب اسلامی بجا گذاشته است.

سردار خرّم گفت: کسانی که در مسیر ایجاد تفرقه مردم با امام و نظام هستند در مسیر غفلت و باطل حرکت می کنند که وظیفه عمومی جامعه بر تلاش برای تولی انقلاب رهبر معظم انقلاب می باشد.

وی تصریح کرد: استان آذربایجان غربی از لحاظ شرایطی که بتوانیم کام مردم را شاد کنیم در بیشترین آمادگی قرار دارد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام وجود برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ امنیت پایدار آماده است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس نیز بعنوان یکی از موفق ترین سپاه های کشور بجز ابعاد برنامه ای و توسعه ای مختلف در حوزه های متنوع، در بعد اقتصاد مقاومتی و رفع محرومیت بخصوص در مناطق مرزی بسیار موثر واقع شده و فعالیت خوبی را بجا گذاشته است.

ارسال نظرات