نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: حرکت آقای ظریف یک حرکت عاقلانه و مبتنی بر عزتمندی مردم ایران نبوده و باید با برخوردهای انقلابی و جهادی که مدنظر مقام معظم رهبری است در عرصه بین المللی حضور داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۰۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در گفت‌گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به برخورد وزیر امور خارجه ایران و آمریکا در سالن سازمان بین الملل، گفت: حرکت آقای ظریف یک حرکت عاقلانه و مبتنی بر عزتمندی مردم ایران نبوده است.

نماینده مردم بوشهر با توجه به اینکه مردم با مدیریت مقام معظم رهبری در اوج قدرت هستند، اظهار داشت: هر نوع رفتاری که نشان از کوتاه آمدن در برابر دشمنان که در راس آن آمریکا باشد می‌تواند به عزتمندی مردم لطمه وارد کند.

جمیری با بیان اینکه حرکت وزیر امورخارجه ایران در سازمان ملل نمی‌تواند اتفاقی باشد، افزود: این نوع برخوردها می‌تواند اعتماد مردم نسبت به دولت و شخص وزیر امور خارجه را از بین ببرد و مردم احساس انقلابی بودن نمایندگان خود در عرصه بین المللی از دست دهند.

وی ضمن اشاره به اینکه این گونه رفتارها شایسته مسؤولین نظام نیست، عنوان کرد: مسؤولین باید با برخوردهای انقلابی و جهادی که مدنظر مقام معظم رهبری است در عرصه بین المللی حضور داشته باشند، که با این رفتارها منافات دارد.

 

ارسال نظرات