مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اینکه دشمن با قبضه گرفتن افکار عمومی می‌خواهد روحیه ناامیدی و تفرقه در جامعه القاء کند.
کد خبر: ۸۵۷۷۸۸۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد عصر امروز در نشست با مسئولان نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) به اهمیت کار روابط عمومی در سپاه پرداخت و اظهار کرد: روابط عمومی در هر سازمانی چشم و چراغ در ارتباطات درون سازمان و بیرون از آن با بقیه سازمان‌ها چشم و چراغ مجموعه است.

اعلمی‌نژاد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها انعکاس دهنده نقطه نظرات مسئولان و دست‌اندرکاران مجموعه هستند، ادامه داد: بغیر از این کار مهم اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح عملکرد سپاه به آحاد مردم و کارکنان مجموعه از دیگر برنامه‌های مهم این قسمت در مجموعه بزرگی همچون سپاه است.

وی با تاکید بر اینکه نظرات مردم باید به موقع به دست‌اندرکاران سپاه از طریق روابط عمومی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: در واقع روابط عمومی باید روشن‌کننده و تصمیم‌ساز در حرکت‌های اجتماعی مجموعه سازمان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمن با تبلیغات گسترده و از طریق رسانه‌ها و فضای سهمگین مجازی می‌خواهد ما را شکست دهد، افزود: دشمن در این عرصه نیز هر چند بیش از 90 درصد امکانات را در خدمت دارد اما نتوانسته روحیه ایستادگی مردم ما را شکست دهد.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه دشمن با قبضه گرفتن افکار عمومی می‌خواهد روحیه ناامیدی و تفرقه در جامعه القاء کند، تصریح کرد: در این شرایط حساس نقش و اهمیت رسانه‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها