رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان:
رهبر معظم انقلاب اسلامی در در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان با ایشان، فرمود: کارها باید طوری باشد که مفاهیم با ارزش جهاد، شهادت، شهید و خانواده شهید در جامعه زنده بماند.
کد خبر: ۸۵۷۷۸۸۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ روز گذشته جمعی از مسئولین کمیته های ستاد کنگره سرداران و 2400شهید استان با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دیدار کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت:‌درا ین دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود: من خاطره های خوبی از چهارمحال و بختیاری دارم. یک سفر در سال های دهه 60 در زمان ریاست جمهوری رفتم به شهرکرد برای تهییج و تبلیغ مردم برای حضور در جبهه ها. هوا سرد بود، وضعیت جوی مناسب نبود؛ ولی با این حال مردم در دو خیابان حضور باشکوه پیدا کردند و انگیزه خوبی داشتند که این خاطره هنوز در ذهن من زنده مانده است. به قدری این حضور بارز بود که انسان با یک نگاه کردن، خیلی چیزها گیرش می آید.

سردار رضا محمدسلیمانی، افزود؛ فرمانده معظم کل قوا در ادامه اظهار داشتند: یک سفر هم به مرکز تیپ (44قمربنی هاشم علیه السلام )رفتم و آن را هم فراموش نمی کنم. جوانانی با اخلاص، مؤمن، با وضعیت فقیرانه و امکانات محدود؛ ولی با انگیزه و روحیه بالا بودند. یک روز در آنجا بودم و فراموش هم نمی کنم.

وی، ادامه داد:‌ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از فرمایشات خود به حرکت خوب مردم استان چهارمحال و بختیاری در 19 بهمن و اعلام بیزاری از بختیار اشاره فرمود و اظهار داشتند: این خیلی هم مهم بود. اگر از استانهای دیگر می آمدند، شاید اهمیت آن کمتر بود؛ ولی این استان حرکت مهم انجام دادند.

دبیر ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری، گفت:‌ولی امر مسلمین، حرکت مردم استان به سمت اصفهان و تهران در زمان مشروطه را نیز یادآوری فرمودند و درباره کارهای انجام گرفته برای کنگره شهدای استان نیز تصریح فرمودند: کارهایی که برای کنگره انجام گرفته خیلی خوب است و این را ما نباید فراموش کنیم که، نکته؛‌ما امروز مواجهیم با یک حمله ی همه جانبه ی فرهنگی و سیاه دشمن. لشگر فرهنگی دشمن و لشگر سیاسی دشمن با همه ی ابزارهایی که برایشان ممکن بوده حمله کردند. می خواهند ایجاد نارضایتی کنند و جوانان ما را برای مقاصد خودشان جذب کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی، ادامه داد: ایشان فرمودند: کارها باید طوری باشد که مفاهیم با ارزش جهاد، شهادت، شهید و خانواده شهید در جامعه زنده بماند. کارها باید عمقی انجام بگیرد. سعی کنید با این کارها اثرگذار باشید. با سخنان خود و با برنامه های خود با استفاده از هنر این کارها را انجام دهید.

به گزارش بسیج، این دیدار صبح روز دوشنبه 13مهرماه بود و کنگره سرداران و 2436شهید استان چهارمحال و بختیاری فردا چهارشنبه 15مهرماه مصادف با سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان در سال 71، با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد آغاز شود.

برای مشاهده گزارش تصویری این دیدار اینجا کلیک فرمایید.

برای مشاهده فایل صوتی و متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اینجا کلیک فرمایید.


ارسال نظرات