امام جمعه شهرستان فردیس گفت: اگر چه دشمنان به کشور ما حمله نکرده اند ولی جبهه های مقاومت جزئی از سرزمین ایران است و ملت مسلمان ایران در دفاع از آرمانهایش کوتاه نمی آید.
کد خبر: ۸۵۷۷۷۷۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس در مراسم تشییع شهید علیرضا قنواتی از شهدای مدافع حرم که پیش از ظهر امروز در شهرستان فردیس برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهید علیرضا قنواتی مصداق کسی است که از خانه خود به سوی خدا هجرت کرده است که اجرش با خداوند است.

وی افزود: این شهید بزرگوار به جهت دفاع از حرم حضرت زینب(س) به پا خواست و در این راه به شهادت رسید.

امام جمعه شهرستان فردیس جبهه های مقاومت را جزوی از سرزمین ایران دانست و گفت: اگر چه دشمنان به کشور ما حمله نکرده اند ولی جبهه های مقاومت جزئی از سرزمین ایران است و ملت ایران در دفاع از آن ها به جنگ با دشمن می روند.
 
حجت الاسلام ایمانی با اشاره به محکومیت رژیم آل سعود تصریح کرد: زائرین خانه خدا با لباس احرام کفن پوش شدند که حادثه منا نشان از بی تدبیری و بی لیاقتی رژیم آل سعود دارد.

وی در پایان گفت: شهید علیرضا قنواتی به آرزوی خود که شهادت بود رسید چراکه سالهابرای خدا تلاش کرد و ان شاءالله شهادت برایش گوارا باشد.

آخرین تصاویر شهید علیرضا قنواتی قبل از شهادت

پیکر پاک شهید مدافع حرم در فردیس کرج تشییع شد+تصاویر



ارسال نظرات
پر بیننده ها