خبرهای داغ:
زهرا نصیری
مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان :
اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، دوره‌های آموزشی فرهنگی هنری ویژه طلاب استان اصفهان را برگزار می کند.
کد خبر: ۸۵۷۷۷۴۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دوره های آموزشی فرهنگی هنری ویژه طلاب استان اصفهان را برگزار می کند، گفت: ثبت نام در این دوره برای طلاب خواهر و برادر آزاد می باشد.

حجت الاسلا و المسلمین علی اکبر صافی ،با بیان این که ثبت نام برای شش دوره برگزار می شود، گفت: دوره آموزش روزنامه نگاری فرهنگی، دوره آموزش داستانک نویسی، دوره آموزش عمومی فنون شعر، دوره آموزش تخصصی شعر کودک و نوجوان، دوره آموزش کاربردی طنز فاخر و دوره آموزش تخصصی خوشنویسی شامل خط تحریری، نستعلیق، شکسته و استایل، دوره هایی هستند که مخصوص طلاب استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر این که ظرفیت پذیرش محدود می باشد، خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام، زمان آزمون و کارگاه های آموزشی متعاقبا اعلام خواهد شد و عدم شرکت در مصاحبه و کارگاه های مربوطه به منزله انصراف از دوره است.

وی پایان ثبت نام را تا 30 مهر ماه 94 اعلام کرد و افزود: دوستداران این دوره ها می توانند به صورت همزمان در چند دوره ثبت نام کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی درباره مزایای شرکت در این دوره ها گفت: گواهی پایان دوره، و اهداء جوایز نفیس به نفرات برتر و عضویت در حلقه های علمی، فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای شرکت کنندگان می باشد.

وی استفاده از آثار در سایت ها و روزنامه های استانی را یکی از مهم ترین اهداف این دوره عنوان کرد و افزود: معرفی نفرات برتر به مراکز فرهنگی هنر، ارتقاء رتبه تبلیغی، شرکت در جشنواره فرهنگی هنری و پرداخت حق التألیف ویژه دوره روزنامه نگاری فرهنگی را از دیگر مزایای این دوره برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین صافی در پایان گفت: طلاب خواهر و برادر علاقه مند برای ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.irمراجعه کنند.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
آخرین اخبار