رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

نمایشگاه راه و شهرسازی فرصتی برای ارتقاء بهره‌وری صنعت هوایی

قطعاً برگزاری چنین گردهمایی‌هایی نظیر پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی، ‌کمک بزرگی به رشد صنعت حمل‌ونقل هوایی است.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۸۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی عابدزاده درباره برگزاری پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی توضیح داد: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ارتباط بخش خصوصی و دولت پررنگ‌تر می‌شود‌ و این ظرفیت به ‌حضور دقیق‌تر بخش خصوصی در تصمیم‌سازی‌های دولت می‌انجامد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در چنین نمایشگاه‌هایی کمک می‌شود که دولت و بخش خصوصی بیش‌تر با مشکلات یکدیگر آشنا شوند، تعامل بیش‌تر بین دولت و بخش خصوصی برقرار شده و می توان از کل سرمایه‌گذاری‌های صنعت حمل و نقل هوایی استفاده کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: رقم بالایی ‌در صنعت حمل و نقل هوایی هزینه و زیرساخت‌های توسط دولت ایجاد می شود که بسیار ارزشمند است، از سوی دیگر بخش خصوصی هم سرمایه‌گذاری سنگینی در این صنعت پرهزینه و گران داشته است؛ باید با استفاده از چنین نمایشگاه‌هایی‌ بخش خصوصی به میدان بیاید و از این زیرساخت‌های دولت استفاده کند و ضمن آنکه قدرت سرمایه‌گذاری خود در صنعت را بروز دهد.

عابدزاده با تأکید بر اینکه در این نمایشگاه باید برای افزایش بهره‌وری صنعت حمل و نقل هوایی برنامه دقیقی توسط فعالان بخش خصوصی صنعت و ایرلاین‌‌ها ارائه شود، بیان کرد: قطعاً برگزاری چنین گردهمایی‌هایی نظیر پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی، ‌کمک بزرگی به رشد صنعت حمل‌ونقل هوایی است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: در اين دوره از نمايشگاه، فضايي مناسب براي آگاهي از آخرين پيشرفت‌ها و دستاوردهاي داخلي،‌ تعامل بين بخش خصوصي و دولتي،‌ معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري، اطلاع از جديدترين فناوري‌ها و خدمات روز در سطح بين‌المللي، طرح خلاقيت‌ها و نوآوري‌هاي محققان و نخبگان و جذب سرمايه و دانش فني در حوزه صنعت های‌تک هوایی،‌ فراهم مي‌‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: این نمایشگاه در سال‌های گذشته هم برگزار شده است‌‌ امسال که این نمایشگاه با حضور بخش خصوصی برگزار می‌شود، بخش خصوصي بايد فعال‌تر از گذشته در نمايشگاه حضور يابد.

وی با تأکید بر اینکه چنین نمایشگاه‌هایی باید حتماً با حضور بخش‌های بین‌المللی اجرا شود، ابزار امیدواری کرد: در پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی شاهد ارائه دستاوردهای نوین صنعت حمل و نقل هوایی توسط بخش خصوصی داخلی باشیم.

بنابراین گزارش پنجمين نمايشگاه بزرگ راه و شهرسازي و صنايع وابسته با تغيير رويكرد از "فعاليت محوري" به "كارآمد محوري براي شهروندان" همسو با سياست هاي جديد دولت تدبير و اميد وزارت راه و شهرسازي و سياست هاي كلان برنامه ششم توسعه، از ششم تا نهم آبان ماه 94 همچون سنوات گذشته در مصلي امام برگزار مي شود.علاقمندان برای شرکت و حضور در این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی پنجمین نمایشگاه راه وشهرسازی و صنایع وابسته به آدرس http://www.mruexpo.ir/ مراجعه کنند.

ارسال نظرات