عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بسیج:
مسوولین چند ماه پیش گفتند که ما از رکود گذشتیم، پس اگر از رکود عبور کرده ایم دلیل این نامه وزرا چیست و اگر از رکود عبور نکرده ایم چرا رئیس جمهور با مردم صادقانه صحبت نمی کند.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۷۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
درباره نامه 4 وزیر دولت یازدهم به رئیس جهمور درباره بحرانی شدن رکود در کشور، سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: چند ماه پیش رئیس جمهور گفتند که ما به لطف پروردگار از رکود خارج شده ایم اما عامه مردم متوجه رکود در کشور هستند و این مطلب را حتی کسانی که سواد کلاسیک ندارند متوجه می شوند.
وی افزود: زمانی که رئیس جمهور گفت ما از رکود خارج شده ایم واقعیت این نبود؛ نشانه هایش هم در ساخت و ساز و تولیدات دیگر در کشور رونقی نداشتیم.

موسوی لارگانی با توجه به برهه زمانی بررسی برجام توسط مجلس، این نامه را نمونه ای از بازی های سیاسی دولت برای بد جلوه دادن شرایط کشور دانست و خاطر نشان کرد: ما منکر رکود در کشور نیستیم اما با توجه  به این که الان برجام مطرح است و در مجلس طرح میشود، می خواهند مردم را به این سمت سوق بدهند که شرایط کشور بحرانی است و با تصویب برجام در مجلس، کشور از بحران نجات پیدا می کند.

وی تصریح کرد: وقتی آقایان دولتی آلودگی هوا و نیامدن باران و امثال اینها را به تحریم ها نسبت دادند می خواهند به مردم بقبولانند که برای اینکه کشور از رکود خارج شود باید توافق را بپذیریم و برجام در مجلس تصویب شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: اگر در آرشیو خبرگزاری ها سخنرانی ها و مصاحبه های 4 وزیری که درباره رکود به رئیس جمهور نامه نوشتند را دقت کنید، نظرشان قبلا درباره رکود این نبوده است؛ بنابراین میتوان نتیجه گرفت که این نامه نگاری ها سیاسی است.

وی افزود: مسوولین چند ماه پیش گفتند که ما از رکود گذشتیم، پس اگر از رکود عبور کرده ایم دلیل این نامه وزرا چیست و اگر از رکود عبور نکرده ایم چرا رئیس جمهور با مردم صادقانه صحبت نمی کند؛ نامه وزرا درباره رکود با این شدت و سرسختی تعجب آور است.

موسوی لارگانی خاطر نشان کرد: دولتمردان باید در گفتارشان با مردم تجدید نظر کنند و با مردم رو راست باشند.
ارسال نظرات